Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Når er det vanlig å gi barneklokke til barn?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Jeg mener før skolestart. De bør kunne klokka (hvertfall delvis) når de begynner på skolen etter min mening. Vet lærerne på vår barneskole sier på foreldremøtet før skolestart at barna bør øve på klokka og knytte sko.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Her har barna fått klokke til skolestart. De har da ikke kunnet klokken, men vi har lært de sakte og sikkert og begynt med hele timer. Nå tror jeg ikke det er vanli at lærerne forventer at de kan klokken når de begynner på skolen;) Jeg husker vi hadde om klokken i 1.klasse, men da var vi jo 7 når vi begynte på skolen. Her har barna hatt om klokken i 2.klasse, så det kan jo viker som at det er rundt 7-års alder som er "rette tiden" å lære klokken på kanskje? Har en i 3.klasse nå der det fremdeles er 8 stk i klassen som ikke kan klokken, og nå jobber visst kæreren med at alle skal kunne det. Og det syns jeg da er på tide for det er jo snakk om 8-9 åringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå