Arb.ledig husmor Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Veldig greit, for då slenge ikkje setet løst i bilen..og vi kjøpte det fordi eg syns det hadde mer støtte på sidene enn andre seter i samme klasse.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 når begynte dere å bruke det? jenten min er "bare" 3 år, men er 15 kg med klær..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Vi har det setet til begge jentene og er kjempefornøyde med dem:) Minste begynte å bruke det da hun var nesten 3 år og eldste bruker også sitt ennå, hun er litt over 7 år. Syns de er gode siden de har isofixen,setene sitter skikkelig godt i bilen. Og ungene elsker de:)
Arb.ledig husmor Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Vi begynte å bruke det når ho var nesten 4, for d var først då ho va tung nok.. Men ville ikkje bytte for tidlig heller..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Veldig fornøyd med det! Synes det er trygt at det er isofix, det var viktig for meg når det gjaldt bilstol nr 3! Han begynte med det når han var 3.5 år..
BlåBlå Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Suverent sete. Eldste begynte å bruke det da han var ca 3,5 år og sitter i det enda (7 år) Vi skal snart ha nytt sete til minste også, og da blir det garantert et iso fix sete. Om det blir kidfix er jeg usikker på, for det har kommet et par andre modeller på markedet som virker bra også. Da vi kjøpte det første, var det eneste som fantes i den klassen, med iso fix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå