Gå til innhold

Den lille gutten i Team Thom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om han har noe sykdom eller noe?

Ikke for å være stygg, men synes han virker ganske forvirra og litt merkelig i oppførselen hver gang.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi han er et barn og ikke en voksen slik de andre er? Mye nytt, mye å forholde seg til, mye å lære osv.

Tror det var ett innslag om at Thom er onkelen hans....

Skrevet

Ja, vet at Thom er onkelen. Men gutter har stått hvert program og hatt masse rykkninger i ansiktet, mye blinking og merkelige bevegelser. Har jo forståelse for at han er ung,skjønner jo det. Men synes det er veldig tydelig.....

HI

Skrevet

Nå føler du deg bra vel? Hva? Er det ikke herlig å henge ut en liten gutt her på forumet? Hva så om han eventuelt har en sykdom? Dette er i hvert fall ikke noe som du har noe med!

Skrevet

For ei surkjærring du er da, 2126!

Hvis du leser innlegget mitt ordentlig, så skriver jeg ingenting stygt om gutten, det er en kjempesøt gutt!

Må være lov å lure!!

HI

Skrevet

20:29 her:

Jeg synes gutten er sjarmerende jeg, å det er sikkert kjempestort og kjempemorsomt for han å få være med en slik opplevelse!!

Skrevet

Ja, jeg mente absolutt ikke noe ondskapfullt med dette innlegget... Synd hvis det blir tolket slik. Selvsagt er det stort for han, like stort som for de andre deltagerne.

HI

Skrevet

Hei!

Jeg er ingen sur "kjerring", bare sånn at det er sagt! Slik jeg tolker innlegget ditt, er det ingentig som tyder på at du synes han er søt. Du spør om han har en sykdom og at han oppfører seg rart.. Jeg synes ikke det passer seg å spørre om sånne ting når det gjelder én spesiell ung gutt, men det er min mening. Jeg beklager hvis jeg virker som en sur kjerring - jeg er bare opptatt av at barn og unge skal skånes for slikt.

Hilsen 21:26

Skrevet

Den oppførselen du beskriver er for meg bare et tegn på en stor sang glede! Har da aldri trodd at det feiler han noe. Han virker bare som at han kosa seg kjempe masse med å få lov å være med, ser for meg at han kommer til å bli noe innen revy, sang og teater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...