Gå til innhold

Noen som har sett "Trolljegerne"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en skummel film, eller kan en på 5 som synes troll er kult se den?

Skrevet

Ble skuffet over den faktisk. Hadde hørt så mye positivt så hadde høye forventninger som ikke ble innfridd...

Men helt grei.

Skrevet

Syns den er morsom jeg!

Så den på kino med mannen min, og nå har vi sett den med jentene på 7 og 8 år også;) 5 år er kanskje litt tidlig... Selv om en 5-åring kanskje er tøff og ikke blir så redd, så tror jeg ikke han/ hun vil få med seg handlingen da den er mer for voksne:)

Skrevet

Syns den var morsom jeg :)

Tror det er de litt større barna som har glede av denne filmen, den er filmet som en dokumentar og det er nok litt vanskelig å henge med for de søte små.

 

Nå hadde jeg ingen forhåpninger til denne filmen, kanskje derfor jeg syns den var bra?

Skrevet

Jeg likte den! Vel og merke på kino med høyt lydnivå og man hørte buldringen når et troll var på ferde. Mye bra humor som passer for den eldre garde. Var mange godt voksne på kino husker jeg. Så den sammen med 11-åringene og de likte den ganske bra, men ikke så godt som meg. Jeg synes ikke den passer for en 5-åring.

Skrevet

5 1/2-åringen vår får *ikkje* sjå den med det første nei. Ein 10-åring - ja, men ikkje særleg yngre (i alle fall ikkje dei eg kjenner i den aktuelle alderen).

 

Eg synest for øvrig filmen var fantastisk og koste meg glugg ihjel gjennom heile filmen, og enno meir andre gong eg såg den :o)

Skrevet

syns filmen var god, den var morsom, hadde funnet en form som funka, og at otto jespersen gjorde en veldig bra rollefigur.

 

mwn jeg er enig i at det ikke er noen film for små barn.

 

Skrevet

Jeg tror det skal mye til at en 5åring får noe særlig ut av den filmen desverre.. Synes også den er i skumleste laget, men uansett så er den jo laget som en dokumentar så en 5åring ville nok hatt problemer med å få med seg det som er av humor etc.. Men for dere voksne derimot er den å anbefale! Synes den var kjempeartig! :) Se den når jr. er i seng dere.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...