Gjest Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 ... å ha baby i hus igjen! Smiler, babler, gråter litt, spiser, får tørr bleie og sover. :-)
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Ja, det er helt hærlig!!! )
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Har du fått låne en baby? Det er jo superkoselig med smått i hus!
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Ikke avslør meg sånn, da, stinen! Ja, jeg fikk låne ei lita snuppe her i noen få timer i ettermiddag/kveld. :-) Var så kos'li, atte. ;-)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Tihi.. Sorry, snupp;) Alltid veldig gøy å låne andres babyer litt innimellom, for det er utrolig hvor fort man "glemmer" babytiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå