Gå til innhold

noen som har datet en kjendis noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på date med en kjendis i morgen. og gruer! vi møttes gjennom felles kjente, men har bare møttes en gang. hvordan bør jeg oppføre meg? bør jeg snakke om alt mulig annet enn at han er kjendis siden han sikkert er lei av å snakke om det? jeg vet at han liker meg godt, vi har snakket mye sammen på fb. dette er en ordentlig kjendis altså, ikke en b kjendis. har noen noen gode tips så blir jeg kjempeglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk! :-) flere med erfaringer?

Skrevet

Jeg vil råde deg til å oppføre deg som normalt, vet det er lettere sagt en gjort. Uansett behandle ham som en helt vanlig fyr, for det er faktisk det han er. Han har en kjendisstatus, men han har nok forsatt vanlige interesser som alle andre;) Om han ikke har ett enormt ego da, men kan ikke si æ har møtt noen som er så høy på seg selv;) Huff, nå ble dette sikkert rotete:S Skriv om det ble veldig uklart;)

Lykke til imorgen:)

Skrevet

Er veldig nysgjerrig på hvem du skal på date med da! ;)

Ellers så er det vel bare å være naturlig, han er nok en helt vanlig mann skal du se!

Skrevet

Og HVORFOR ble innlegget mitt slettet??? Mod. er visst helt på (u)tur for tiden!

(Skrev det første innlegget som HI takker for)

Skrevet

Sikkert fordi du skrev navn på de to kjendisene du var på date med!

Skrevet

Også? Så lenge det er sant så ser jeg ikke noe galt i det

Skrevet

hæ? seriøst, nå må de slutte altså! slette en hyggelig tilbakemelding?

uansett, jeg er så redd for at jeg er den eneste "vanlige" dama han noen gang har møtt. vet om et par av ex-damene hans, og de er utrolig flotte. jeg har verken kjendisstatus eller mye penger. er så redd for denne daten!!! har bare så lyst til å høre om noen andre vanlige dødelige damer der ute har vært sammen med kjendiser?

hi

Skrevet

Folk er folk, uansett....bare vær deg selv og kos deg.

Skrevet

Jeg har det, det gikk så fitn så. Han var dødelig han også som alle oss andre ;) Vi pratet om alt og jeg glemte på en måte han var kjendis. Vi er gode venner den dag i dag, men ble ikke noe mer.

Bare vær deg selv deg er jo deg han liker ;) dette går så fint!

Skrevet

bør jeg snakke om alt mulig annet enn at han er kjendis siden han sikkert er lei av å snakke om det?

Haha! Du er nok inne på noe her.. Hvis du sitter og prater om at han er kjendis hele kvelden, så blir det nok litt ensformig..

Jeg er samboer med en kjendis, og kan hvertfall forberede deg på en ting: du kommer til å bli GLANT på! Husker det var veldig uvant i starten at folk ikke klarte å la være å glane.

Skrevet

21.03: så morsomt.... nå ble jeg litt nyskjerrig ja!!

Det er jeg som svarte på ett innlegg her om at moderator slettet sikkert pga. at navn ble nevnt.

Helt enig med deg, så lenge det er hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger, så ser jeg ikke poenget med å slette?

Det er innlegg her inne på forumet som går over alle støvelskaft til tider, men slettes de??

Til deg HI, håper du får en fin date - kos deg masse. Ikke tenkt så mye over at han er kjendis. Ikke for å skryte... men en kjendis ble visstnok helt oppslukt i meg en gang vi var på samme fest. Begge var single, å han flørtet helt villt. Det var morsomt og jeg ble utrolig smigret, men når livvakta sto noen skritt bak hele tiden ble det litt for unaturlig for meg. Så jeg takket for en hyggelig kveld å tok taxi hjem - alene!

Skrevet

flere ganger. er jo ikkenoe forskjell det vel, om en person som er kjent eller ikke. nerver og spenning er det jo somoftest før en date uansett,

håper at du får en kjempehyggelig date!

kos deg!! klem

Skrevet

tusen takk allesammen! :-)

hi

Skrevet

Prøv å ikke være nervøs og tenke så mye på det. Jeg har ikke erfaring med dating av kjendis, men jeg satt veldig mye barnevakt hos en kjendisfamilie for noen år siden. Og de var akkurat som en hvilken som helst annen familie, jeg glemte fort å tenke på at de var kjendiser. Bare vær deg selv du så blir det nok hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...