Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 ...etter nesten en uke på rømmen, og uten å vite i hele tatt hvor i Norges land hn har vært. Så lettet, og har takket de som tipset. Skal takke med blomster neste uke
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Så bra! Kan levende forestille meg hvor vondt dette har vært. (har to tenåringer selv)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Det har vært helt forferdelig. Hn bor på institusjon langt hjemmefra til vanlig, og har vært borte(rømt) mye de siste månedene. Men nå var det verre enn vanlig å lete, grunnet bedre planlegging........ Jeg har slitt i mange år, og skal nå liksom få hjelp. Men likevel er det jeg som klarer å oppspore og finne(ved hjelp av GODE tips). Så jeg skal takke så til de grader til de som tipset HI
Himmel og hav Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Åh,så godt! Jeg vet jeg hadde vært fra meg av uro, og det har sikkert du også vært. Da kan du sove godt i natt :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Ja, det skal jeg, "himmet og hav" Jeg er SÅ lettet nå Fra meg av uro har jeg vær alle dagene og nettene, og det er slitsomt. Så det skal være godt å legge seg med bare søvn som tanke i kveld HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Å så bra kjære deg :-)) Ungdomsmamma med en del bekmringer jeg også...Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå