Gå til innhold

Whiplash etter trafikkulykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk whiplash etter en trafikkulykke for 5 år siden. Klarer bare å jobbe 50 prosent. Forsikringselskapet sier at det ikke er årsakssammenheng. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du anker avgjørelsen, så er det ingenting du kan gjøre.

Skrevet

Klage på vedtaket, tenker du? Er det ofte de gjør om på vedtakene sine? Uff...vanskelig dette her...

HI

Skrevet

Eh.... JA, selvfølgelig er det det jeg tenker på!

Er du uenig i vedtaket får du anke eller la det ligge. Andre alternativer har du vel ikke??

Hvilke svar forventet du ellers å få?

Skal du anke må du begrunne hvorfor du er uenig i vedtaket og gjerne legge ved eller påpeke informasjon som du vener taler FOR at det er en årsakssammenheng.

Skrevet

Du trenger en spesialisterklæring for å håndfeste at skadene dine og plagene dine er reelle og i sammenheng med ulykken.

Skrevet

du klager,og får en advokat til å bistå deg, dette er ikke noe du klarer å vinne alene.

jeg satt i samme situasjon for noen år siden, og måtte "slåss" i bortimot 7 år....

så lykke til....

jeg fikk en passe god erstatning, og 50 % uføre.

Skrevet

Tja... Kanskje noen tips om hvordan man fremstiller saken ovenfor selskapet. Det er jo ganske åpenbart at man kan klage, men det er imidlertid ikke like lett å få omgjort vedtaket sitt..

Skrevet

Så bra! Må man dekke advokat selv? Hvor finner man en god advokat?

Skrevet

Du må påpeke hvilke deler av vedtaket og hvilken begrunnelser du er uenig i. Dine påstander må underbygges av en spesialisterklæring slik en annen her sier. Men jeg regner da med at du har vedlagt en spesialisterklæring første gang du søkte?

Alternativt er å få hjelp av en advokat.

Skrevet

generelt sett er det vanskelig å få erstatning på en whiplash-skade med mindre du har en spesialisterklæring som kan dokumentere objektive funn. det gis dessverre sjelden erstatning på bakgrunn av subjektive symptomer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...