solei Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Var nylig ett innslag der en på besøk lagde sunnere kaker med å erstatte ingredienser med noe annet. Det ene var å bruke lettbrus istedet for noe annet. Men hva var det igjen? Huser jeg tenkte genialt...men det satte seg tydeligvis ikke. Noe som såg det?Tror det var i noen kaker eller bakst ???
lavendelblomst Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg vet hun rachel ray har brukt agave-sirup i tidligere show.
solei Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2011 Tror jeg husker nå. Det gjaldt kakedeiger. Du kan erstatte vann, smør og olje med light brus. Det ble til og med saftigere. Tror det var snakk om samme mengde omtrent.
jordbærsjokolade Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Villa perlesukker..Du legger ut om resulatet etterpå håper jeg?
solei Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2011 Tenker at vi må passe på at deigen får samme konsistens som vanlig. At den ikke blir for tynn. Tror det var omtrent samme mengde. Får prøve oss frem!
chill+enda en til Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Er det denne? http://www.rachaelrayshow.com/food/recipes/emhungry-girlems-diet-soda-cake/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå