Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Hva hadde dere gjort? Hadde en krangel med min beste venn for flere år siden. Har ikke snakket sammen siden. Vi betydde masse for hverandre i mange år før dette skjedde. Krangelen er utgått på dato i mine øyne. Jeg er villig til å glemme hele greia. Vi er gift på hver vår kant, har barn og er bosatt på hver vår kant av landet. Har aldri vært annet enn vennskap imellom oss. Saken er at jeg savner vennskapet veldig. Tenker ofte på ham. Skulle ønske at vi kunne bli venner igjen. Hva gjør jeg? Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Hva har du å tape? Eneste som kan skje er at du blir skuffet. Go for it. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 HI her! Men er det noen som tror det er bedre å la fortid være fortid, og legge det bak seg? Selv om jeg tenker mye på ham?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Ta kontakt og si hva du føler eller tenker så får det være opp til han. Om han fortsatt er sint, så har du hvertfall prøvd Men hva i all verden kranglet dere om? Man legger også fortiden bak seg ved å begynne på nytt vet du
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Kort fortalt: Han traff ei dame. Kollegaer av denne dama fortalte meg noe om denne dama som var negativt. jeg valgte å fortelle dette på en forsiktig måte til min kompis. Han fortalte det videre til henne. Hun ble rasende og ville vite hvor informasjonen kom fra. Jeg ville ikke utlevere noen og valgte å tie.. Hun overtalte min kompis til å tro at det var noe jeg hadde dikta opp fordi jeg var sjalu. Han ble rasende på meg. Vi kutta kontakten! Til mitt forsvar kan jeg si at jeg hadde satt pris på denne typen info dersom jeg rota meg bort i en mann jeg ikke visste noe om. Hadde min venn visst noe og unlatt å fortelle meg det, hadde jeg ikke følt at denne vennen hadde tatt spesielt godt vare på meg!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Uff.. For en kjedelig situasjon HI! han kan da ikke være helt god i toppen denne karen siden han trodde mer på henne enn på deg. I mine øyner er han ikke mye til kompis som gjorde dette mot deg. Er de sammen enda? Dersom de er det så hadde jeg ikke giddet. Er de ikke sammen, så spør jeg meg selv: hvorfor har han ikke kontaktet deg? Med andre ord så bryr han seg ikke om deg lenger, du er et tilbakelagt kapittel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå