Maibaby:) Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 jeg er nå i uke 21 med en vilter liten kar i magen men så har altså bekkenet begynt å krangle litt, ikke sånn kanonmye, men jobber på en småbarnsavdeling og får vondt i løpet av arbeidsdagen.... legen mente jeg hadde begynnende bekkenløsning, og henviste meg til fysio... men de hadde ikke time før om en stund, og ville ta meg inn til kiropraktor i stedenfor, jeg sa at d gikk fint.... så det jeg lurer på?? hva gjør de egentlig, og har dette hjulpet noen av dere?? har veldig lyst å stabilisere dette slik at jeg slipper sykemelding på sikt......
tjokkebollen Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 hei jeg er i nøyaktig samme uke som deg. Hadde veldig vondt i bekkenet, spes etter jobb. Jobber som sykepleier på sykehus så det blir mye tråkking. Jeg går til fysioterapeut, som er akupuntør i tillegg. Får Nåler i øret som skal dette ut av seg selv, som hverftfall har hjulpet meg veldig. Ellers fikk jeg tips fra jordmor om å kjøpe en fitnessball, som man skulle sitte på og nærmest "ruge " fra side til side. For å holde det mykt. Disse tingene har hjulpet meg veldig og er faktisk veldig lite plaget med bekkensmerter nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå