Gå til innhold

Bruker du riktig bh str ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, fikk målt på Change. Men str kommer også noe an på modellen, merket og stoffet.

 

Jeg bruker str 75 I

Skrevet

Oppdaget når jeg var 21 at jeg ikke hadde 75 B, men 70 D!! Forbaska HM som kun selger standardstørrelser. Det var som en helt ny verden for meg å få rett Bh-størrelse, og nå er jeg superkresen. Bher skal sitte som støpt på kroppen min, og gi skikkelig god støtte, ellers er det rett i søpla!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Og ikke vil jeg, heller.

 

Riktig størrelse for meg skal visstnok være noe uti G, og ikke pokker om jeg kjøper meg et sånt telt.

 

Så jeg tenker vi går for en 90DD iår også, selvom de gir en makaber push.

Skrevet

Nei... Har gått ned i vekt (IGJEN) og har bh`er i 80a og 75b som er for store... Må faktisk ned i 70b, men satser på at jeg rekker å gå opp igjen i vekt før jeg handler nye bher...

 

Skrevet

Ja nå gjør jeg det etter at jeg fikk super hjelp i en undertøysforetning.

Gikk inn med c-cup og kom ut med E-cup

Skrevet

Brystene har blitt større under graviditeten og bruker nå en E/ F cup. Var før en C- cup. Håper jeg kommer meg ned til denne str igjen...

Jeg handler BH på cubus av merket Triumph. Ja de er dyre med utrolig gode! Kjenner nesten ikke at jeg har på BH og får ingen valker på ryggen.

Skrevet

16.39 her.

 

Jeg også sverger til Triumph.

Skrevet

Sikkert ikke, men ettersom jeg har så sprettne pupper selv om jeg er over 40 er det sjeldent jeg trenger noen BH. De få gangene jeg går i en kjole som krever BH tåler jeg litt dårlig passform ;-)

Skrevet

Nei bruker ikke rett str dessverre.

Har bare 70A og de er alle for store. Men går heller og hopper i sjøen enn å gå ned enda en str. Føler meg som en skikkelig småjente som trenger "trene-bh" på to små erter.

Skrevet

Både ja og nei.. Jeg har forskjellig str på brystene, så mens bh'n passe på ene siden, så hoppe det andre ut... Veldig irriterende! Men har ikke råd t å gjøre noe med det..

Skrevet

WTF???

Jeg syntes minipuppene mine passer greit til 85 C, men etter denne målingen skal jeg liksom bruke 80 E???

Jeg har nesten ikke pupp og C skåla er nesten litt i største laget..

Skrevet

Jeg har fått hjelp til å finne riktig bhstørrelse i en undertøysforretning og jeg brukte riktig størrelse før jeg kom inn også.

 

Det ikke alle skjønner er at en a-cup ikke er en a-cup. En bh med størrelse 70A er mye mindre i cupen enn en bh med størrelse 90A. Det de fleste bommer på er størrelsen rundt, ikke selve cupen, men hvis man har brukt feks 80b, men bør ha 75 rundt, så er tilsvarende størrelse 75c. Da er cupen like stor, men bhen vil sitte bedre rundt.

Skrevet

Jeg brukte før 85C (målt tidl i undertøysforretning). Nå har jeg målt på nytt og bruker 80D, evt 85C litt avhengig av modellen og merket. Så hun over her med cup-forklaringen har helt rett!:)

Skrevet

Nei :( og skulle absolutt vært og målt skikkelig, så hade jeg kanskje sluppet¨å få så vondt i ryggen.

Skrevet

Sliter veldig med bh jeg altså... Målte for en tid tilbake, og skulle da ha 75 e. Men synes ikke det sitter godt heller... Men bør jeg da opp i 75 f da eller?? Synes jeg prøver og prøver i alle butikker for tiden..

 

Har også 1 god bh, og den er fra triumph. Den er i str 75 e.

Bør kanskje satse på det merket da tenker jeg..

 

Men nå er jeg på vei nedover i vekt, så kanskje greit å vente litt med nye kjøp ;)

Skrevet

Jeg sliter stort her...........nå bruker jeg 75 H, og puppene vokser fortsatt selv om jeg bare nattammer. Fikk beskjed at neste str var I/i, etter det måtte jeg i spesialbutikker evt få spesialsydd.

 

Jippi.........

Skrevet

Ja, men skulle muligens bare mangle da jeg har utdannelse som syerske og det var ett av temaene på skolen hos oss iallefall. Jeg har hjulpet mange andre også med å finne riktig størrelse, rart hvor mange som har feil egentlig:S

Skrevet

Gikk inn på "Change" i med bh-str 85C og kom ut med bh-str 70F.

Nå som jeg er gravid trenger jeg nok H eller I, puppene har eksplodert i str!

Mannen veldig fornøyd, jeg ikke så fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...