Gå til innhold

Drømmevaskemaskin? Vasker opp til 11 kg...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor familie har du egentlig?

Ikke engang vi har bruk for en så stor maskin.

Skrevet

Ja, det er virkelig drømmen! Jeg kjøpte den for 1 mnd siden :-) Og den er min nye bestevenn :-)

Vasker nå kun ca 4 maskiner i uka siden den tar så mye. Den er lett å forstå, tydelig display, alle programmer man trenger.

Skrevet

Vi har den.

Den beste vaskemaskinen jeg noen gang har prøvd.

Den veier forresten tøyet før den begynner å vaske og avpasser vannmengden

Skrevet

Den er super. Har ikke reimer el børster som ofte ryker på vanlige maskiner. Og mange maskiner fra miele er dyrere. Har hat min i 5 måneder og elsker den. Bråker ikke heller. Vi er 2 voksne og 3 snart 4 barn og da kan jeg vaske alt sengetøyet i en maskin. Sparer må til og kjøpe tørketrommel og selv om den bare tar 9 kg. Har vasket alle dynene våre og( en el to om ganger selfølgelig) og det kan jo ikke andre maskiner. Kjekt nå i spy sesongen. He he. Og ikke minst trekke på madrassene. Løp og kjøp. Klem

Skrevet

Takk for svar. Må innrømme at den frister veeeeldig. ;-)

Skrevet

Har dere 11 kg av samme type tøy, eller vasker dere alt tøyet sammen uten å separere i ulike tekstiler, temperaturer osv? Maskinen min vasker 7 kg, og det er plenty mtp at ikke alt kan vaskes sammen på samme program og samme temperatur. Husk også at det ofte bare er vanlig bomullsvask som tar max kg. På min maskin skal det ikke mer en 3 kg på feks finvask. Min maskin tar forresten 4-6 sett med sengetøy i en runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...