JPG2011 Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/vaskemaskin/F1443KD/lg-vaskemaskin#tProductTabcontent Er det noen som har denne? Jeg vasker så utrolig mye klær. Vaske opp til 11 kg klær i slengen hadde lettet hverdagen mye. MEN så dyr som den er så vil jeg gjerne høre andres erfaringer om denne maskinen?
Sånn kan det gå Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Hvor stor familie har du egentlig? Ikke engang vi har bruk for en så stor maskin.
Zitro Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Ja, det er virkelig drømmen! Jeg kjøpte den for 1 mnd siden :-) Og den er min nye bestevenn :-) Vasker nå kun ca 4 maskiner i uka siden den tar så mye. Den er lett å forstå, tydelig display, alle programmer man trenger.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Vi har den. Den beste vaskemaskinen jeg noen gang har prøvd. Den veier forresten tøyet før den begynner å vaske og avpasser vannmengden
3 gutter og venter prinsesse Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Den er super. Har ikke reimer el børster som ofte ryker på vanlige maskiner. Og mange maskiner fra miele er dyrere. Har hat min i 5 måneder og elsker den. Bråker ikke heller. Vi er 2 voksne og 3 snart 4 barn og da kan jeg vaske alt sengetøyet i en maskin. Sparer må til og kjøpe tørketrommel og selv om den bare tar 9 kg. Har vasket alle dynene våre og( en el to om ganger selfølgelig) og det kan jo ikke andre maskiner. Kjekt nå i spy sesongen. He he. Og ikke minst trekke på madrassene. Løp og kjøp. Klem
JPG2011 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2011 Takk for svar. Må innrømme at den frister veeeeldig. ;-)
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Har dere 11 kg av samme type tøy, eller vasker dere alt tøyet sammen uten å separere i ulike tekstiler, temperaturer osv? Maskinen min vasker 7 kg, og det er plenty mtp at ikke alt kan vaskes sammen på samme program og samme temperatur. Husk også at det ofte bare er vanlig bomullsvask som tar max kg. På min maskin skal det ikke mer en 3 kg på feks finvask. Min maskin tar forresten 4-6 sett med sengetøy i en runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå