skyttel71 Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Poden (16 mnd) har de siste to ukene vært gjennomvåt hver morgen. Han våkner gjerne av det om natta også, og vi må opp og bytte bleie og pysj. Vi har brukt Libero 4 så langt. Noen som har tips om gode nattbleier som holder inne det de skal??
mamman til to gutter Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg syns det høres ut som dere bruker veldig små bleier, spesielt med tanke på at det er natt. Sønnen min er 10mnd og har brukt libero nr5 lenge på natta allerede. Så lenge dere bruker tapebleier og ikke up&go, så sitter de fint bare dere strammer nok. På vår eldste har forresten up&go fungert dårligere på natta enn tapebleier, uavhengig av størrelsen.
skyttel71 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2011 Ja, vi er i en overgangsfase til nr. 5 nå.(må bruke opp alle bleiene vi hamstret etter jul;) Men han var like våt når han brukte dem... Sukk, har prøvd Libero 4, 5 og up&go... Mange bleiesorter i huset nå, men fortsetter gjerne å prøve ut til vi finner noen som stopper lekkasjene..
Lemonia Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes de vanlige tapebleiene fra Pampers (baby dry eller active fit) er de beste om natten. Myke og behagelige og vi har aldri opplevd lekkasjer.
Nagilimia Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Vår to-åring tisset igjennom på str 6 nå på libero. Skikkelig kliss våt hver morra. Prøvde pampers baby dry (ikke activ fit) str 5 og den holder mye bedre selv om den er en str mindre!!! Så nå bruker vi den om natta og libero om dagen. Han har vært våt 2 ganger siden jul, tidligere var han våt hver morra.
skyttel71 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2011 Takk takk Pampers baby dry ligger nå klare til utprøving på badet
solei Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Hos oss er det bare Landlord sine bleier som holder på alle måter. Både libero og pampers blir han sår av. De holder ikke om natten heller.
Alba44 Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Ligger en annen tråd her om akkurat det samme som jeg svarte på, så dytter denne. Vi brukte alltid en str større på nattbleie enn dagbleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå