Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Av hvem har dere blitt spådd mest riktig av?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Ingen. Har bare vært tull og jeg skjønner ikke at noen tror på, og stoler på, slikt tull.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Husker ikke hvem som spådde meg,men begge to sa jente og det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 jeg ble spådd for 17 år siden av ei sigøyner dame...jeg skulle finne en lys mann og få tre barn en gutt, ei jente og så en gutt...13 år etter spådommen giftet jeg meg med en lys mann(lys både i hår og sjel) og har nå fått en gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå