Gå til innhold

Ordinær UL på mandag...


Minifrøken

Anbefalte innlegg

..og jeg er så spent! :) Synes det har vært sååå lenge til, men plutselig er det jo like før! Helgene går jo bestandig så fort unna, så mandagen kommer vel før jeg vet ordet av det! Gleder meg sånn til å se lille nusket for første gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så koselig - lykke til! Vi skal på fredag, dvs. om en uke. Virker som en evighet, men samtidig synes jeg ukene flyr avgårde, så det er vel fredag igjen før jeg vet ord av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ skal på¨ul mandag , altså imorgen :) var på tidlig ul i uke11+2 så har lur kika en gang men glede mæ te imorgen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ble det mandag! :) Heldigvis gikk helga fort, så nå teller jeg bare timene fram til kl ett.. ;) Drømte noe helt vanvittig i natt; var på UL og fikk beskjed om at her var det ikke liv så det var bare å ta abort. Jeg protesterte vilt og sa at det kunne umulig stemme, for jeg kjenner jo liv hver dag, men de stod på sitt. Det neste som skjedde var at jeg ble dopet ned og kjørt til en operasjonsstue.. våknet og var helt stressa! Hehe! Rart hvordan hjernen arbeider på høygir om natten altså, skal bli godt å få det overstått nå så jeg forhåpentligvis får sove litt bedre i natt ;) Masse lykke til på UL alle sammen! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Sitter og teller timer jeg og til ultralyd kl 13 i dag. Har heldigvis ikke hatt mareritt slik som deg, men sovet dårligere enn jeg pleier og kjenner jeg er litt nervøs for at noe skal være galt (selvom det sikkert ikke er det).

Lykke til idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har time kl 13.15 jeg ;) Er litt nervøs for at ikke alt er som det skal, men prøver å si til meg selv at jeg skal slappe av, mest sannsynlig så er jo alt i skjønneste orden :) Masse lykke til i dag til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) har time 12.30 æ så nu e nervene på høyspen :) selv om vi har sett på tidlig ul så blir det spennende å se at alt e bra :) håpe å få titte på kjønn å :) å skal bli greit å få en termin dato å forholde seg til :) lykke til idag alle å glede mæ te oppdateringer ikveld ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dere som kan telle timer:) Jeg må nok vente ca. 2 uker, og da er jeg 19+1. Jeg har vært på ultralyd og duotest i uke 13. Var fantastisk å se den lille. Va spesielt at alt var utviklet, enda jeg så vidt hadde mage;)

Lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet oss hjem igjen! :) Alt så veldig bra ut, det var kjempedeilig å få høre det; så langt alt vel ihvertfall :)

Og til min store overraskelse så er det ei lita frøken der inne! Var så sikker på at det skulle bli gutt denne gangen også, men det blir stas med en av hvert kjønn da! Måtte ut og handle litt rosa etterpå... ;) Hvordan har det gått med dere andre i dag? Spent på å høre fra dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Alt var bra her også, kjempeherlig å se. Jeg var ganske sikker på at det var gutt, hadde en UL for 3 uker siden og legen sa han var 70% sikker på at det var gutt, men at navlestrengen lå litt i veien. Jordmoren i dag sa hun var helt sikker på at dette var en jente, så da satser vi på det :) Måtte ut og handle litt rosa jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent jeg!

Må vente helt til 1 mars med ultralyd...

Er jo bare 2 uker til... men det er akkurat 2 uker for mye syns jeg:)

Å hvorfor må jeg vente helt til kl 13? helt fælt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her å gikk det kjempe bra :) alt såg helt topp ut :) MEN: den lille syns det var moro å ligge med begge hendene foran ansikte å navlestrengen mellom beina som til tider var kryssa....så kjønn e uvist gitt,så får bare stole på magefølelsen :) :) ny termin ble 20 juli ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...