lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Vi var til legen i forrige uke å tok blodprøver av lille tupp, nå ringte jeg legesekretær å hun sa at alt var bra,men hun har lite trombocytter? Noen som hvet va det kan bety? skal ringe til legekontore for å høre igjen om hun kan purre på legen. jeg us på nettet om dette,og det har med blodplater i blodet å gjøre,blødere har dette,og mennesker med kreft og laukemi...blir litt redd...
temine Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Hvorfor tok dere blodprøver i første omgang? Om alle andre blodprøvene er fine, ville jeg ikke vært bekymra. For mange eller for få trombocytter får man ofte ved virusinfeksjoner, det går seg til av seg selv. Om hun hadde hatt veldig lite trombocytter ville hun måttet inn til sykehus og fått en overføring. Om legen hadde vært bekymra for blødersyndrom eller kreft hadde du allerede hørt fra han.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2011 Hun har vært snørrete og tett i bryste i over ein mnd,så det var derfor de ble tatt,hun har trolig astma! Kanskje det er derfor de var så lave da,får trøste meg med det,takk takk:-) Har ikke fått noe tlf enda så,men skal ringe de igjen snart,for det er jo helg,så da er det greit å få vite litt mere,men det er vel som du sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå