har4barn Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Da er jeg offisielt i gang med å forberede fødselen.). Første aku.-time i dag. Hadde også akupunktur forrige sv.skap, og da fødte jeg et par dager etter igangsettingsakupunkturen. Regner med at jeg får den nåla om to uker. Spennende!! Må vel begynne å tenke på å pakke den berømte bag'en også snart. Er bare 36 uker, men har aldri gått lenger enn til 39 uker. Alle fire har kommet 1-3 uker før, så jeg håper sistemann planlegger det også
Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg for første gang på tirsdag... Spennende! Får håpe det funker på oss da:-) Er 37 uker idag, og veldig klar for å bli ferdig med dette! Gleder meg til å se den lille og kunne fungere normalt.
har4barn Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2011 Ja ,det er spennende. Jeg er så heldig at fastlegen min også er akupunktør, så jeg får det gratis som en del av sv.skapskontrollene. Vet jo ikke om det virker, men så lenge jeg ikke betaler for det, tar jeg gjerne sjansen på å "hjelpe til" litt:). Lykke til, til deg også!
Millamor - 77 Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Spennende. Hade min første time i går også. Setter aku. nålene på samme steder på alle? Fikk bare på forskjellige steder på leggen + lilletåa; ) 8stk eller noe. Håper veldig jeg slipper overtid denne gang, jeg er så klar. Selv om jeg bare er 36 uker;) Jada, jeg vet man ikke skal mase om å føde før bla,bla.... Men hadde gitt mye for en fødsel i dag! Har null energi og utrolig vondt i korsryggen. Men jeg merker ikke noe etter modningsaku, gjør dere? Har ellers lite symptomer på at en fødsel snart skal skje. Magen er høyt oppe, ikke kynnere eller noe. Lykke til alle sammen, snart er vi i mål
Millamor - 77 Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Min akupunktør sa at akupunktur, kan korte ned fødselsforløpet med 2 timer ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå