Gå til innhold

Synes vi har kommet langt nå, jenter!


gulda

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 26+0, og har 100 dager igjen i følge bim. Synes ikke det er så lenge siden det var deilig å komme under 200 dager og gå over i 2.tri! Og nå er det bare to uker igjen før det er siste etappe!

 

Har følt en veldig ro dette trimesteret egentlig, men nå begynner det å krible litt og jeg teller litt mer ned. 1.tri. var uendelig langt, dette har flydd, men spent på hvordan det blir videre. Tiden føles ofte litt lenger når en begynner å vente..

 

Men en deilig tid vi har foran oss, med (forhåpentligvis) varmere vær og vår! Må prøve å nyte dette til fulle! Magene begynner å bli skikkelig store, livstegene mange og tydelige, og vi bærer alle på vårt eget lille mirakel.

 

Vi får prøve å kose oss de ukene vi har igjen! For det begynner faktisk å nærme seg nå.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et hyggelig innelgg:) Er helt enig, nå er vi langt avgårde. Er selv en uke lenger enn deg, 27+0 idag:)

 

Sitter og ser på snøen som føyker ute, og er glad for å skulle få barn i en litt mer vennlig årstid. Stas å være så langt på vei at magen syns skikkelig, nå er det gøy å vise den frem!

 

Hurra! Ønsker alle maimager en riktig god helg og en nydelig tid fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har vi kommet langt :)

Jeg er 28-0 i dag :) Vært på UL i dag og alt sto bra til med gutten vår :) Og morkaka hadde flyttet seg fint :) Så deilig :)

 

Gleder meg så til å få mini i mai , det er jo en så deilig mnd å få små på. Ikke for varmt:) Men deilig vårstemmning håper vi på ;)

 

Ha en nydelig helg :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt fantastisk!!!!

er 27+3 og kan nesten ikke skjønne at det snart ikke er lenge igjen;)

syns 1trim var tungt, 2trim har bare flydd,

kribler skikkelig her og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

77 dager igjen...kjenner at vi trenger de dagene - skal nemlig gjøre en større endring med leiligheten, riving av vegger osv....og er vel ikke helt i gang ennå, hehehe

 

de to som skal få en lillebror er ganske så spente, for nå er magen stooooor

 

har bekkenløsning og bekkenlåsning, så det blir ikke så mye jobbing, men noen timer i uka får vi klemt inn - greit å holde hjernen litt oppdatert =O)

 

-20 her i dag, så det skal bli godt når våren kommer =O) med varmere vær og ny bebi i hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig gulda, nå nærmer det seg!! :o) Særlig for de av oss som har slitt en stund føles det kanskje ekstra godt og se dagene tikke under 100. Selv er jeg 6 fullgåtte måneder idag og har 95 dager igjen til temin! :o)

 

Ser både fram mot vår og varmere dager, var ikke klar for minus 20 igjen, men.... Våren venter med fine gaver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25+1 i dag og har endelig startet på siste trimesteret. Og kan nå endelig begynne å glede meg, siste trimester er lissom så endelig. Nå har det virkelig gått opp for den vordene mormoren og morfaren også (de har ikke villet snakket om svangerskapet, men nå har de endelig slippet taket litt) Og det gleder et hormonelt hjerte. Jeg ser allerede slutten av februar og tror de siste månedene kommer til å gå fort.

 

Vi gleder oss nå dere!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...