Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Jeg lurer ofte på hvordan det går med folk her inne.... Hva med hun som var ute på byen med typen, han dytta henne ned en trapp så hun skadet foten, etterpå hadde han låst henne ute osv.... Hvordan går det med henne nå? Flere som har fått legetime og vært redd for at de hadde kreft.... Flere som har blitt gravide, mannen vil at hun skal ta abort, hun vet ikke.... En som skulle møte en fyr fra nettet, skulle hun tørre osv... Det er jo mange som er flinke å oppdatere, men mange som ikke gjør det. Ja jeg vet at alle ikke er her så mye, har et liv, ikke vil dele alt osv, men jeg er nysgjerrig jo )
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Me too;) Lurer veldig på hvordan det gikk med hun som bare kom til spansk tlf svarer hos mannen sin. Og ringte jobben hans, hvor de fortalte at han ikke var på kurs men hadde ferie. Så nysgjerrig!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Så spørs det hvor mange av disse innleggene som var tulleinnlegg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå