Gå til innhold

Mitt inntrykk er at


Anbefalte innlegg

Skrevet

de som ofte VIL HA ks, er silikonbefengte og selvopptatte, gjerne yngre mammaer...

De som ofte ENDER opp med ks, er gjerne overvektige, misfornøyde og kjederøykende kvinner.

 

Kall meg fordomsfull!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt ks på eget ønske og jeg er 34 år og helt flatbrystet.

Selvopptatt, ha ha ha, nei det hadde jeg ikke klart om jeg så hadde prøvd. Er så beskjeden at det irriterer meg, men klarer ikke bryte ut av det.

Skrevet

Fordomsfull kan man godt kalle deg ja. Totalt uvitende og blåst i toppen er noe annet vi kan kalle deg. Jeg har tatt keisersnitt fordi førstemann ødela alt han kunne der nede og ved en vaginal fødsel til hadde jeg endt opp med lekkasjeproblemer og bleier resten av livet. Frista lite det du....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...