Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 de som ofte VIL HA ks, er silikonbefengte og selvopptatte, gjerne yngre mammaer... De som ofte ENDER opp med ks, er gjerne overvektige, misfornøyde og kjederøykende kvinner. Kall meg fordomsfull!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har hatt ks på eget ønske og jeg er 34 år og helt flatbrystet. Selvopptatt, ha ha ha, nei det hadde jeg ikke klart om jeg så hadde prøvd. Er så beskjeden at det irriterer meg, men klarer ikke bryte ut av det.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Fordomsfull kan man godt kalle deg ja. Totalt uvitende og blåst i toppen er noe annet vi kan kalle deg. Jeg har tatt keisersnitt fordi førstemann ødela alt han kunne der nede og ved en vaginal fødsel til hadde jeg endt opp med lekkasjeproblemer og bleier resten av livet. Frista lite det du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå