Jente0411*Høygravid!* Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 vurderer å kjøpe. Men litt usikker..kjenner ingen som har hatt denne vogna..
Kissi78 Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Dem jeg har snakket med som har den vognen, har vert veldig fornøyd . Jeg har selv kjøpt denne vognen brukt, som jeg skal ha på hytta. Var så utrolig fornøyd med simo komvi vogn sist, at je har kjøpt en helt ny i tillegg Kommer nok til å bytte litt på disse vognene Quinny freestyle e d jeg har kjøpt, med svingbart hjul. Lykke til med vognvalg
<3 Emma <3 aprilspire <3 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Jeg hadde denne vogna som ekstra vogn til eldstejenta og jeg erfarte at den tippet lett så jeg var ikke fornøyd med den. jeg kjøpte Carena Swing i stede og den er jeg mye mer fornøyd med. Lykke til med vogn valg:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Har den og er fornøyd. Har aldri tippet med den, annet enn den gangen jeg forsøkte å forsere en nesten meterhøy brøytekant;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Jeg har denne vogna etter jenta mi som ble født i 2006, var og er kjempefornøyd med den, og skal bruke den når gutten kommer til våren! Den har aldri tippet for meg, føler den er sikker og stabil og er superfornøyd!! Har maxi cosi bilstol også som kan klikkes på vogna akkurat som dreami-bagen (hardbag) og synes det var noe av det som var glimrende ved kjøp av denne vogna. Ble flittig brukt og var kjempepraktisk!! Lykke til med vognkjøp da Klem fra
Miss Dynamite Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 jeg har den, eller har hatt? vel brukt hehe. jeg har alltid vært fornøyd med den. nå skal den selges da. har vært ekstra vogn hos bestemor, og det trengs ikke mer, så den blir bare stående...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå