Gå til innhold

min datter tar snart livet av meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei lita på snart tre år med en enorm viljestyrke. Hun gir seg aldri! Kan skrike i timesvis for å få det sånn som hun vil. Vi gir som regel ikke etter, men hele dagen går til hyl og skrik. I det siste har hun begynt å manipulere og skal bestemme over meg..Det er svært frustrerende...Det er alltid jeg som skal ta tannpuss, legging, morgenstell osv. Jeg holder på å bli totalt utslitt og føler meg alene om ansvaret! Skjønner ikke hvorfor pappaen ikke får lov til å legge henne! Ikveld skulle vi ikke gi etter og resultatet er at hun har ligget i to timer og skreket mamma mens pappaen er inne på rommet sammen med henne.Pappa er verdens beste og veldig snill, det er ikke det...Når jeg er på jobb er det ikke noe problem, men det er så slitsomt at jeg skal gjøre alt det praktiske bestandig. Det er like før jeg gir etter.. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For alt du gjør i hele verden, IKKE GI DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pappa kan si til henne at du går ut hvis hun ikke slutter å skrike. Og at du ikke kommer inn til henne uansett, men at hun får være med mamma i morgen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...