Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 .... Fordi det er "rotete" i hylla til poden? + At barnehagen har "rota" bort tinga til ungen, også har du funnet det igjen HJEMME senere?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Haha! Mange i min barnehage. Og aldri sier de noe når tingen dukker opp igjen hjemme heller. Frekke folk altså
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg ikke klager over at noe er borte før jeg har endevendt huset
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 *kremt* manglet plutselig fire av fem regndresser her i høst. SPURTE pent om de ikke hadde sett dem i barnehagen eller på SFO. De snille damene lette jo høyt og lavt for å hjelpe meg... Dette var på tiden jeg drev å flyttet inn så jeg hadde litt her og litt der, så jeg sa da er de sikkert hos svigermor eller far ikke bry dere noe mer.. MEN de snille damene fortsatte leteaksjonen, det gjorde jo jeg også. Utrolig nok så hang ALLE fire i skapet på soverommet... Sa jo selvfølgelig ikke det, jeg snek en inn på SFO, og sa at det var en her, en der og den siste var faktisk i bilen til mannen min... Eldstemann hadde mistet noe, og SVERGET på at det var vaskedamene på skolen som hadde tatt det. DET hadde han sett osvosv.. Jeg hadde jo lett overalt, og kom frem til at han lyver da normalt ikke... Mannet meg opp og spurte vaskedamene om de ikke hadde sett tingen. Nei, men de kunne lete. Vi lette og lette i evigheter.. De følte at jeg anklaget dem og jeg følte meg helt forferdelig... Uansett, etter to dager så fant vi igjen tingen HJEMME!! På rommet til eldstemann. *gulp* Fantastisk... Han måtte pent be vaskedamene om unnskyldning, som han faktisk gjorde, han forklarte jo også HVOR han hadde funnet dem.. *dø* *plystre*
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 I min barnehage, var det en mamma som kjefta så mye til en av de ansatte, at avd.lederen måtte ringe, og ordne opp etterpå! (hun skyldte på "graviditets hormonene") Hehe... HI
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Aha! Det er sånne som deg ja 20:39! Hohoho! Dere gir meg hodebry:-P Mange som setter opp lapper også, og som understreker hvilket MERKE plagget er i! Hehe.... "Ola savner en REIMA lue" "Silje savner et par med HESTRA votter" Jeg driter i, om det er Reima eller H&M! DET ER IKKE I BARNEHAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *punktum*
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Jeg kjefter ikke da, jeg spør pent om de ikke har sett den og starter å bortforklare med en gang de sier "naa, har ikke sett den, men vi kan jo se etter... " Da kommer jeg med "ehh, neida, den er sikkert hjemme eller så har jeg glemt den et eller annet sted... Jeg BARE spurte itilfelle jeg hadde glemt den her" MEN de er jo så snille at de leter jo overalt... Nå tørr jeg ikke å spørre noe mer, men heldigvis har de fleste registrert at jeg stort sett har orden i sysakene og de gangene jeg mister oversikten så er det totalt.... *blunke pent å se uskyldig ut... *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå