Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Skal snart ha dåp og min mor skal lage marsipan kake. Noen som vet om en butikk i Trondheim som selger blå marsipan og andre fine pynteting til kake?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Hør med Pals, de har et lager/utsalg på Heimdal
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg er ikke HI, men hvor på Heimdal?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Ok fant ett kart selv. Har de virkelig utsalg der? O lykke om det er sant. Brukte å handle hos de da jeg bodde i Oslo, men viste ikke at de kanskje har utsalg her i Trondheim også.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Jeg husker dessverre ikke adressen. Hovedkontoret er i Asker, så ring resepsjonen der og spør om å bli satt over til lageret i Tr.heim. De har kun åpent for "vanlige" folk, dvs ikke bakere og konditorer, en dag i uken. Det pleide å være onsdager, men er usikker om det fortsatt er det. De har ihvertfall alt av marsipan, både 20/80, figurmarsipan og konfektmarsipan. Veldig god å jobbe med!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Men tror de har litt større kvantum enn de har i Pilestredet;) Ring og hør du. Hilsen tidligere ansatt hos Pals*s*
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Så bra. Jeg skal ringe de jeg. Fortsatt ikke HI, men en annen glad person )
Mutters_til_2 Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 På byhaven har de ganske mye fint. På traktøren i 3 etg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå