Gå til innhold

Hva slags megge er dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

bf og jeg er ikke sammen, han gikk tilbake til samboeren sin. Vi har en sønn sammen som han nesten aldri har sett. Han er nå 1 år

Nå nekter hun ham å se sønnen sin, sier at han ikke får ha kontakt med meg og at dersom han skal se sønnen sin så skal jeg avlevere ham hos de og jeg får ikke være der....Jeg har prøvd alt: mekling, advokat....men til ingen nytte.

Jeg fatter ingenting. Hva slags dame er det som nekter sin samboer å se sitt barn?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant nok, men hva slags mann godtar det!?

Skrevet

Hvilken idiotisk mann kan ikke si sin egen mening?

Skrevet

Hvis han gikk tilbake til henne, så gikk han vel kanskje fra henne for din skyld? Ikke vanskelig å forstå at hun ikke vil se deg, eller at hun helst vil glemme at sønnen eksisterer. Ikke sympatisk, men veldig forståelig.

Skrevet

Sannsynligvis en som har meget lav selvtillit og sjalu. Og ikke minst utrolig egoistisk som tenker på sine egne følelser fremfor et barn sine.

Men må også si at din bf er en mann uten baller hvis han lar samboern sin stoppe samvær med eget barn!

Skrevet

HI

Nei, han er nok ingen mann. En tøffelhelt uten ryggrad og baller. Sammen er de tydeligvis det radarparet da

Skrevet

HI

Nei hun gikk faktisk fra ham lenge før han traff meg

Skrevet

Megge???

Hadde min mann gjort noe sånt mot meg, så hadde han ikke fått tatt lausungen sin inn i mitt hjem. Det hadde jeg faktisk talt ikke orka å forholde meg til. Tviler på at jeg hadde orka å forholde meg til med at han faktisk hadde lagt med noen andre etter han møtte meg.

Jeg ville i en sånn situasjon stå helt fritt til å stille de vilkår jeg måtte ønske for å ta han tilbake.

Om han valgte meg før barnet så er det hans valg, ikke mitt. Men det kan du faktisk ikke forlange av megga at hun skal godta.

Skrevet

Unskyld meg anni 19:59. Men hun gikk fra ham, traff en annen, så traff han meg et år etterpå. Jeg ble gravid, hun ville ha ham tilbake. Så hun visste hva hun gikk til og de lovte meg begge at vi skulle kunne samarbeide for sønnen.

Men det var bare tomme ord.

HI

Skrevet

Har du misforstått innlegget 19:59?

"Megga" gikk fra denne mannen. Han fikk barn med Hi og ble så sammen med "megga" igjen.

Når du blir sammen med noen med barn så vet en jo at det har konsekvenser.

Skrevet

Takk 20:03, du forstod dette

HI

Skrevet

Ja, skikkelig megge! Skjønner for all del at hun er sjalu på deg, men hun kan da ikke nekte han samvær med sønnen sin..

Kjempetrist for sønnen din da, håper bf skjønner hvilke tabbe han gjør og ønsker å møte sønnen sin igjen da! :)

Skrevet

Ja det håper jeg også. Gruer meg til å fortelle at pappa ikke vil se ham, fordi hans samboer ikke vil det. Stakkars sønn, jeg vil bare verne om det som er vondt, men her kan jeg lite gjøre.

HI

Skrevet

Men hvorfor kan du ikke levere barnet der, hun nekter deg jo ikkkke det?

At han ikke får ha kontakt med deg er ikke noe uvanlig, nok av stemødre som ikke akkurat er bestevenninne med barnets mor.

Skrevet

Ville du levert en ettåring til fremmede han ikke kjenner?

Skrevet

Jeg hadde aldri "slipt av" sønnen min på 1år hos bf som han nesten aldri har møtt før (altså en ukjent) og ei megge som tydeligvis er sjalu!!!! Hvem hadde vel det?

Skrevet

Riktig. Han kjenner ikke pappan sin og hun har tydelig sagt at hun ikke har noe behov for å ha dette barnet hos seg. Så jeg er ikke helt trygg på at hun vil være snill med sønnen vår.

Og det er på tross av alle anbefalinger. Hun forlanger også at jeg kun får snakke med henne når det gjelder avtaler.

HI

Skrevet

Skal du lage avtaler med henne om når bf skal møte sønnen sin?? Hun må komme seg til psykolog!!!!!! Dama må ha ekstremt dårlig selvtillit og syklig sjalu! Stakkars mann egentlig ;)

Skrevet

Ja hun er nok gal. Jeg får ikke engang gi beskjed til pappan hans om det er no med barnet. Men helt ærlig, jeg kan ikke la meg diktere av en gal dame. Hun virkelig skremmer meg

HI

Skrevet

Skjønner den!!! Overse henne og gi beskjed til faren hvis det er noe med barnet deres. Etterhvert vil han forhåpentligvis innse hvor dum han har vært, og da har ikke du gjort noe galt iallefall og inkludert han hele veien :)

Skrevet

Hvis det hadde vært faren til barnet, jeg hadde vært trygg på han og gjerne ville at de skulle ha kontakt: Ja. Jeg ville levert han, gått en tur i nærmiljøet på 20 min og øket det etter hvert. Er jo faktisk noen som bruker trillepiker på 12-13 år i en time om gangen..

Dette fordi jeg selv ser hvor viktig det er for barna mine (og papsen!) med den kontakten og samholdet de har seg i mellom (vi bor sammen, kanskje derfor jeg ikke kunne tenke meg å gitt avkall på dette).

Etter en stund vil kanskje den nye dama skjønne at du ikke er noen "trussel" og ting vil gå bedre.

Og leser du her inne er det SINNSYKT mange stemødre som ikke liker sin manns barn, så der er du desverre ikke alene :(

Når jeg tenker meg om virker jeg kanskje litt "lettvint", at jeg ikke ser på det som noen stor sak, men sånn er det ikke. Jeg syns bare det er så synd når ikke samarbeidet funker, og i noen tilfeller må man svelge litt kameler for å få det i gang. Her er det kanskje du som må gjøre det, men det er også DU og barnet deres som vil vinne på det i det lange løp. Uansett. Enten går det bra, eller så har du hvertfall gjort det du kunne og du kan ha rak rygg.

Skrevet

Det skal jeg gjøre anni 20:50. Og jeg har faktisk tilbudt både trilleturer og det som enn er. Men det holdt ikke. Det hele endte med at de dro avgårde med sønnen vår og lagde et helvete da de kom tilbake. Det var siste gangen han så sønnen sin og da var han 2 mnd. Hun sender stadig trakasserende mail og hun er svært ustabil.

HI

Skrevet

Tror jeg hadde involvert besteforeldrene på hans side. Har du kontakt med de?

Skrevet

Ja jeg har forsøkt det. Har sendt de brev og bilder, men ikke fått noe svar tilbake. Så jeg tror ikke de ønsker kontakt, av frykt for å havne midt i dette.

Jeg er jo pliktet til å gi han info om sønnen vår, men hvordan skal jeg gjøre det når hun sier jeg "ikke får lov"?

Jeg har møtt mange rare personer i mitt yrke som sykepleier, men dette tar jammen kaka.

HI

Skrevet

tror jeg ville holdt meg langt unna hu. Virker jo ikke helt på nett. Og ikke pappan heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...