Gå til innhold

Sååå nervøs etter MA...


Hildusa

Anbefalte innlegg

Er nå 8 fullgåtte uker, men hadde MA i november, på samme tidspunkt som ikke ble oppdaget før tidlig UL i uke 10 med fulle svangerskapssymptomer:(( Nå er jeg så nervøs at jeg til tider er "ute av drift". Skal til UL på onsdag. Forsøker å leve som normalt, men den dårlige samvittigheten tar meg hver gang jeg bærer på minstemann, trener, måker snø osv. Jeg trenger noen oppmuntrende ord fra dere spirebærere der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner følelsen så godt igjen, mistet i SA i uke ti i november og er 8 fullgåtte uker i morgen, så angsten har vært mye tilstede, men på mandag var jeg på tidlig Ul å så en liten "klump" med bankende hjerte og kjente at skuldrene senket seg mye..vi må bare senke skuldrene å puste ut, for hver dag som går er det større sjanse for at det går bra :-)

Og ikke lenge til du skal på Ul..da blir det godt å se den lille spiren som sikkert har et bankende hjerte og gjør at du også kan nyte graviditeten og det lille vidudret..Selv får jeg enda en Ul i uke ni og deler man bekymringen sin meg gynekologen kan det jo hende du får enda en ul som oppfølging..det gjør ihvertfall meg mye tryggere :-)

Så kos deg med å leve...og gled deg til onsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk septemberfrø:))) Jeg skal jammen be om en ny UL som oppfølging. Koste hva det koste vil:) Kos deg videre med voksende mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde MA i uke 11 i Mars 2010 og enda en MA i uke 12 i August 2010. Er begynt på uke 12 i dag på forsøk nr 3, og har vært ekstremt negativ til dette helt frem til nå. Var på ultralyd i uke 7 og i uke 11. Alt så fint ut og en sprelle levende liten baby. Skal på ny ultralyd i uke 13. Har fått flott oppfølging av gynekolog og begynner å ha troen på dette nå... Få noen ekstra kontroller og prøv å tenke positivt. Vet det ikke er lett, men da får du det litt lettere selv hvertfall! Masse lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravert

Tror kanskje v blir mer skvetne etter ma siden de er så vanskelige og oppdage, men jeg var på ul i går og etter å ha sett babyen vinke trur jeg dette må gå bra men du kor jeg gleder meg til ul i uke 13 etter det må jo alt være fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Har i løpet av det siste året hatt to MA. Den første i uke 11 og den andre i uke 12 (fosteret sluttet å leve ca uke 10). I tillegg fikk jeg komplikasjoner etter utskrapning med MA2 og måtte til enda en utskrapning med mye smerter i forkant etter 4 uker. Er i uke 12 nå og merker jeg har holdt avstand til dette svangerskapet. prøvd å ikke få noen føleleiser for den lille spiren og har nok tenkt ganske negativt frem til nå. Har allerede vært to ganger på ultralyd hos gynekolog, i uke 7 og uke 11. Skal på ny ultralyd i slutten av neste uke og håper alt fremdeles ser flott ut da. har enda ikke fortalt det til noen, ikke engang de nærmeste. vet egentlig ikke hvorfor, men har vel hatt et behov for å bli litt trygg på dette selv først.

Be om ekstra oppfølging, og dersom du ikke får det, oppsøk en privat ultralydklinikk og betal for det selv. Vell anvendte penger hvis det gir deg en liten trygghet på veien;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...