Gå til innhold

Stilnoct!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grusomme opplevelser med de tabletta! :S

Noen som bruker de? og hvordan reagerer dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fungerer jo supert som sovemedisin men man blir jo ganske rusa av dem.

Hva har skjedd?

Skrevet

Har brukt de noen ganger, men fikk egentlig ingen grusomme opplevelser av de. Heldigvis.

Skrevet

Jeg bruker de daglig og ikke noe trøbbel. tar pilla mi og legger meg.

Hva skjer med deg, har hørt om noen som reagerer på de om de ikke legger seg fort nok for virker raskere enn andre piller.

Skrevet

Fantastisk sovemedisin som redder meg i vriene perioder. For sovet, ingen hangover eller grusom smak i munnen.

Skrevet

Jeg har brukt de en stund og erfart at de kan være skumle men virker ved riktig bruk.

Skrevet

fine de ;) men mange opplever ulike bivirkninger som hallusinasjoner og rus. Fikk de for første gang for over 10år siden, og har brukt de i vanskelige perioder, ingen hang-over dagen etter, men hvis jeg ikke legger meg med en gang jeg har tatt de, kan jeg "få mye rart for meg".. Som å skulle bare ut med søpla, men endte med å rydde to rom i kjelleren ;)

Skrevet

Har bare porøvd en gang. Og hadde en veeeeldig pyton natt. Sånn halv søvn halv våken tilstand hele natta. Hallusinerte. Var oppe og "rydda" kjøkkenet midt på natta (i søvne).

Skrevet

Jeg ser ting som ikke er sanne, hører stemmer, våkner om natta av at jeg ser noen står å stirrer på meg, og blir i et sjukt dårlig humør! Usj!

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...