Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Er jo forskjellige meninger om dette, men hva er meningen i ditt liv? Hva er det som gjør at du er glad og tilfreds? Hva er det som betyr noe for deg? Hva ser du frem til osv.? Føler det er bare strev for tiden så trenger litt påminninger om hva som egentlig er meningen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Jeg for min del mener at det ikke er noen mening med livet. Men vi har likevel fått vårt helt eget liv, og må selv finne ut hva vi vil. De fleste vil jo ha det fint, og oppleve nye ting, kjærlighet, mestring og alt det der, i tillegg til å lære. Jeg føler også vi har en viss plikt til å gjøre andre glad mens vi lever. Både familie, venner eller bussjåføren.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Synes det er mye strev og mas for tiden selv...så har kanskje mistet litt av syne, det som jeg en gang har tenkt på som meningsfylt! Men samtidig er det fine ting hele tiden. Små, nesten umerkelige ting. Som ansiktet til sønnen min når han er glad. Bevegelsene til babyen i magen min. Den skikkelig gode eplekaken. Den hyggelige praten med en venn. Når våren kommer finner jeg masse å glede meg over. Alt som spirer og kommer frem på nytt, etter vinterdvalen. Slike, små og ganske trivielle ting er min mening fo livet. Flest mulig slike! Slike
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Meningen med livet er å drive det hele videre. Det er ikke særlig motiverende, men jeg tror det i grunnen er det hele. Reproduksjon står da selvsagt sentralt. Jeg er ikke overhodet opptatt av meningen med livet, og tror bare at spekulasjoner rundt det bidrar til depresjon, fremmedfølelse, frustrasjon og utrygghet. Jeg er opptatt av at man fyller sin tilmålte tid her med glede, både for seg selv og for andre - helt uavhengig av hvorfor man er her.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Jrg vil si at jeg er heldig MEGET HELDIG som kjenner Gud! han gir meg styrke hver eneste dag og han tar være på meg! Jeg har vært gjennom myyye, var så deprimert i en periode og jeg klarte å komme ut av det uten medisiner, etter at leger sa at jeg må ta piller hele livet å klare meg. har hatt en vondt oppvekst med myyyyyye smerte men er idag en så sterk person fordi jeg har GUD vED MIN side!!! Jeg har et personlig forhold med Gud, snakker ned han hver dag og ber før jeg tar beslutninger! Jeg har fått svar på mine bønner og jeg vet at det er menning med alt som skjer.. Har hatt et meget tøft liv med en så lykkelig, så fornøyd og glad at jeg har Gud og at jeg en dag kommer til å treffe han!!!! Han er en som gir meg ubegrenset og ubetinget kjærlighet!!! Kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er og har så mye ro med tanke at det er noen som kjenner meg og som tar vare på meg... Har ellers et bra liv, veldig bra jobb, en mann som elsker meg, et barn på vei, vi har kjøpt oss hus og det er ikke noe jeg mangler for å si de sånn.. Men Gud er det viktigste jeg har, min styrke og min lykke!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Det må være å leve lenge nok til å bli besteforeldre og oldeforeldre! Jeg ser stadig stolte foreldre men jeg ser ingen stoltere enn besteforeldre og oldeforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå