♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Å hva legger dere i den? Her er det Helsekort, ammebh 2 stk, flere truser, sokker, kosebukse, genser 2 stk( en tynn å en litt tykkere), klær til baby, klær til far siden han skal være med på barselhotellet denne gangen også, kamera og lader, ipod og lader, toalettsaker, lesestoff, godteri og snacs ( allti snedi å ha itilfelle at fødselen drar ut å litt ekstra energi trengs), kosebamsen til babyen som er fra ungene,bind ( jeg hater sykehus bindene) å vannflaske...
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2011 Å selvsagt fottøy til å bruke innendørs
Babyønske �� Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Pakker vel så smått 3-4 uker før termin tenker jeg. Blir nok pakket omtrent det samme som du har. Men hverfall 2 bukser og cardigan/hettejakke og kortermede (amme)topper i stedet for gensere, det er litt lettere å amme i.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2011 Største mustet mitt er gobuksene å generelt myke å behagelige klær.... Genserene jeg har er såpass store så er liksom ikke så mye styr å brette ut jurene mine for knøttet
kanskjeminime Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Har pakket stort sett det samme, har ikke lyst å ta med for mye, er tross alt bare ett par dager. Eneste som gjenstår å legge oppi er toalettsaker og mobillader, samt gravidskjemaet mitt, men notert det på en lapp som ligger øverst. Bagen ble pakket rett før jeg startet permisjon, dvs ca 3 uker før termin. Håper jeg får bruk for den snart:)
Roselille Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Har litt over 5 uker igjen til termin..bagen er ferdig pakket...fikk 4 uker før termin forrige gang, så denne gangen er jeg føre var=)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Min er nesten klar... Mangler litt sånne småting som jeg må kjøpe:) Har til nå pakket (regner med å bli på sykehuset i 2 dager): 2 stk. amme bh, 4-5 truser (just in case), 3 par sokker, 2 behagelige bukser ,2 jakker (1 strikket cardigan + en tynnere jakke), 4 ammevennlige topper (tar med to ekstra i tilfelle melkesøl og gulp- de tar uansett liten plass;)), toalettsaker, slippers og tights+tunika til å reise hjem i:) Så skal jeg legge i kamera+lader, mobil+lader og helsekort Og kjøpe storebror-pakker som jeg skal ha med(som de skal få når de kommer på besøk), drikke til fødselen , lesestoff og kanskje noen kjeks eller noe... Er i uke 36 nå og førstemann ble født i uke 37 (andremann i uke 39), så tenker det er greit å ha det klart litt tidlig...Selv om jeg tror jeg kommer til å gå over tiden denne gangen...
sahrah Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Pakket den på søndag,da var jeg akkurat 38 uker.Samme som over egentlig, 2 stk ammebher, 4-5 truser, 3 kosebukser, noen bluser/tunikaer for å dekke over rumpa om jeg må bruke de digre bleiesakene, hjemreisesett, toalettsaker,slippers, babytøy, vil at han skal bruke sitt tøy,ikke sykehus ting, og papirene som føden skal ha.
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Jeg fikk i uke 35+6 sist, hadde pakket litt for mye den gang,visste ikke at man fikk såå mye på sykehuset, så jeg pakket sikkert for 2 uker, å ble bare 3 dager:P denne gang pakker jeg i uke 34. Jeg skal ha med 3 ammebh (en i en str større enn jeg bruker nå og 2 i 2-3 nr større etter erfaring fra sist) 4 -5 truser, 2 joggebukser og 1-2 kosebukser, 2 litt vide tskjorter,ammeinnlegg, 3 vide litt lange gensere med glidelås, 1 lett bluse, hentesett og 2-3 bodyer til babyen. å self svangerskapspapirene. sånn ca
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Bagen pakket og klar: 2x kosebukser pysj toalettmappe tøfler hawaianas til dusjen truser sokker amme bh ammeinnlegg 3x gensere 3x singletter (lette å dra ned) 1x cardigan (over rumpa) ammeboken notatbok fødselsboken et par mamma blader kamera + lader mobil lader 2x body 1x sparkebukse 1x bukse jakke 1x kjøredress tenker også ta med min mac, kan være greit om tiden haaaaaler ut + Ipod, men har ikke pakket det ennå siden jeg bruker det hver dag Og noen nøtteposer og annet snacks... kanskje et helseteppe =) Hehe merker jeg er klar nå ja 3 uker to go og så klart helsekortet
turnerImagen har kommet ut:) Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 Hva er poenget med å pakke denne så tidlig? Har man ikke tid til å gjøre det når man merker at noe begynner å skje? Det blir vel ikke håpløst vondt og umulig å gjøre noe som helst med en gang? Er jo ikke så mye man trenger å ha med seg akkurat. Jeg har bare 10-15 min til sykehuset da.. Har under 3 uker til termin, men har ikke akkurat tenkt på å pakke noe ennå. Ikke har jeg så mange joggebukser ol. at jeg kan pakke de ned nå heller akkurat, trenger de jo de siste ukene.. Tenker skrive en liste da kanskje, så glemmer jeg ikke noe, og da kan jeg jo gi den til sambo og om jeg ikke skulle orke.
Februargutten Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Jeg har nettopp skrevet et innlegg om dette i bloggen min: http://babylykken.blogspot.com/2011/02/jag-skall-resa-jag-ar-klar-fdselsbagen.html Tror jeg også ville ha pakket brystvortekrem, ammeinnlegg i ull og noe å sove i
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 12. februar 2011 #13 Skrevet 12. februar 2011 8 dager igjen til termin her, og har ikke pakket noe enda. Har kjøpt inn det som må kjøpes, så det er klart, og har liste over hva jeg skal ha med meg, men utenom det, så får det vente til det er tegn til fødsel.. Må jo ha noe å gjøre når riene tropper opp også. Listen over hva som skal være med på føden står på klesskaps døra mi, og det henger en lapp inne på kjøkkenet med hva vi skal ha med der i fra.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. februar 2011 #14 Skrevet 12. februar 2011 Jeg regner med å være på sykehuset i 4 dager denne gangen, siden jeg skal ha KS. Denne gangen blir det pakket: Bærbar data maskin, elsker internettet. 1 pk store nattbind (usikker på hvor mye man får på sykehuset) 4 truser 4 sokker Jogge bukse 2 overdeler 1 tykk genser/vanlig tykk 2 BH`er (trenger ikke amme bh, da jeg synes det er enklere med vanlig, bare brette ned ;O) ) 4-5stk amme beskyttelser (hva heter disse igjen)? I starten har jeg dårlig med melk, så kommer nok ikke til å lekke så mye nei. 2 t-shorter til mannen til å sove i. 4 body til baby 4 tights til baby 4 sokker Dress Lue Jeg vet ikke når jeg skal pakke denne, i slutten av mars tenker jeg, skal ha KS 6.april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå