Gå til innhold

Til alle som jobber med mennesker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er få som ikke gjør det, men må bare få si...

Er det så jævla vanskelig å smile litt???

Har nå vært på 2 kontroller grunnet noe jeg har bekymret meg over, og fy så utrolig nebbete sure kjerringer har jeg ikke vært borti.. Ja jeg er ung, og gravid, kanskje de synes det jeg kommer inn for er teit?

Men blir så utrolig lei meg, når jeg kommer som førstegangs og er bekymret også føler jeg at jeg blir sett ned på.

IKKE GREIT!

Jordmødrene derimot er veldig greie. Så det hadde vel ikke skada å smile litt damer?

Det var dagens utblåsning. Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg! Noen er ganske enkelt på feil hylle, og burde aldri jobbet med mennesker i det hele tatt.

Hadde vært på sin plass om du hadde spurt henne om nettopp det du skrev selv: Er det så vanskelig å smile litt? Tror jeg hadde kuttet ut banneordet da;-)

Kan hende det hadde vært en oppvåkning?

Skrevet

Nei det er ikke vanskelig! HAr selv jobbet i helsevesenet i 13 år (har hatt noen permisjoner da men), og tror enda jeg har til gode å bli oppfattet som sur av pasienter eller pårørende. Men skjønner godt hvordan du har det, ble selv sendt til haste ul etter stor blødning rett før julaften, men hun dama jeg møtte i skranken var så sur og nebbete at jeg faktisk dro hjem. Gikk hele julen og lurte på om jeg fortsatt var gravid eller om jeg hadde abortert. Ringte privat klinikk rett på nyåret og fikk time to timer etter oppringingen. Der var det noe helt annet. Føltes ut som jeg kom til englene selv. Det er mye rart folk i helsevesenet som absolutt ikke skulle jobbet der! Men de er ikke så lett å bli kvitt hvis de har fast ansettelse. Desverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...