Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har lyst til å starte en blogg om livet på gården vår. Jeg vil vise arbeidsoppgavene som veksler med årstidene, hvordan plantene utvikler seg, maskiner osv, samt oppskrifter og tips om de tingene vi produserer. I tillegg blir det litt personlig om meg, trening, bøker, litt politikk og litt håndarbeid tenker jeg. Hvis jeg greier å skrive OK, og bruker tavekontrollen aktivt for å luke ut det meste av skrivefeil, ville det vært noe dere hadde vært interesert i å følge med på?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Godt mulig jeg hadde lagt deg til i blog-rollen min
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg hadde vært veldig intressert:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Godt mulig jeg hadde lagt deg til i blog-rollen min
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Ja takk, veldig gjerne :-) Hadde vært kjekt med en blogg som handler om mer "virkelige" ting. Legg ut linken her hvis du finner på å starte, så skal jeg lese den jeg :-) Skal også tipse et par venner om den. Bare husk: Gode bilder i hvert innlegg, ikke popup reklame på siden, oppdater ofte....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Jeg ville vært interessert i å lese om gårdsdrift, årstidene og planter og dyr på gården og hva dere kan produsere der. Det høres ut som en original og annerledes blogg Men personlig om deg, hvor flink du er til å trene og hva du mener politisk, kunne du lagt til en annen blogg, så jeg slipper å lese om det! Liker ikke flinkisblogger, og det er mer enn nok av dem
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Ja! Som en kollega (felles gårdsmamma) ville jeg vært veldig interessert i å lese om dette! Skriver blogg selv, men har hatt et opphold nå pga fødsel og barselsuker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå