Gå til innhold

Hvem har superlimt meg fast?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, ikke superlimt, for jeg kommer meg opp innimellom.

Men jeg har ligget i sengen omtrent hele tiden siden mandag ettermiddag. Er såklart oppe og går på do, men det er omtrent det eneste.

Bare ligger her. Skulker skolen, fordi jeg ikke klarer å stå opp, selvom jeg er lys våken når klokken ringer. Er ikke trøtt, og er ikke syk. Ingen forskjølelse eller noe slikt i alle fall.

Jeg ligger i timevis for å manne meg opp til å reise meg ut av sengen, siden jeg har så mye å gjøre. Men jeg er oppe og går i 5 minutter, før jeg er tilbake i sengen igjen uten å vite det nesten.

Jeg føler meg så dum. Det er jo ikke normalt og "ikke gidde" hele tiden, uten grunn. Jeg har ikke vondt noenplass. Annet enn at jeg er psykisk syk, da. Men dette har aldri skjedd før.

Kan noen komme å kicke meg ut? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er syk denne uken, men ikke så syk... Dasser frem og tilbake, men gjør INGENTING fornuftig.Må faktisk sove en dupp hver dag for å komme meg igjennom dagen, sovner like fordømt kl 22 hver kveld... Skammer meg jo selvfølgelig over latskapen og lover at snart skal jeg, eller tar det i kveld for nå må jeg jo hente barna, tar det i morgen for da er barna i barnehagen. Til og med jeg har jo innsett at jeg ikke kommer til å gjøre det i dag, morgen eller dagen etter...

Kanskje det er et skummelt virus??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...