Gå til innhold

Til dere som klager over karneval...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan dere bruke kreativiteten deres her litt...

 

Thias opereres (mandlene) neste onsdag - dagen etter er det karneval i barnehagen. Kjempetrist for lille Thias (3 år) som igrunn synes utkledning er kjempemorsomt. Han er heller ikke i form til å "komme innom" dagen etter...

 

Har dere gode forslag til hvordan vi kan gjøre det litt mindre trist?

 

Skal jeg f.eks la han kle seg ut den dagen han skal opereres eller ha en liten karnevalsfest etter rekonvalesens-perioden er over med inviterte venner?

Eller skal jeg bare trøste å si at sånn er det bare - du får bli med neste gang?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn blir det jo bare innimellom, og det må de lære en gang... Så jeg ville trøstet, og sagt at han får bli med neste gang.

Skrevet

Hvilket sykehus? Stor sjanse for at det er noe opplegg på/rundt barneavdelingen når det er karneval!

Skrevet

Hei!

 

I fjor rundt karnevalstider, så gjekk ikkje eldste jenta vår i bhg, og ho såg jo alle klær osv i butikkene, og ville så gjerne på karneval selv. Ho var da 3 år som gutten din..

 

Da satt jeg meg ned å laget noen invitasjoner til venner av ho, og spurte om de ville komme i karneval til ho. Ho fikk prinessekjole og tiara, jeg lagde boller og kake, og det som hører med til karneval, og ho fikk kose seg. Det var ikke mange som kunne komme, men ho fikk besøk av to venner, og koste seg i leken med de!

 

Jeg klarte ikke å si at siden du ikke går i bhg, får ikke du kle deg ut heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...