Gå til innhold

Naar begynte dere a ga med mammaklaer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tidlg pa vei, ca 2 mnd og klaerene har begynt a bli trange rundt livet osv, vurderer a kjope meg mammabukse osv men litt vel tidlig ? Hvor langt pa vei var dere naar dere begynte med graviditetsklaer?

Er for overig ikke mitt forste svangerskap.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. gang: rundt uke 20

2. gang: rundt uke 15

Skrevet

gravidbuksene var i bruk ca uke 20 alle tre ganger.

Skrevet

er 19 uker med mitt 4.barn og har enda ikke begynt med mammaklær, enda jeg er ganske stor over magen allerede, tror jeg kommer til å holde meg til tights eller vanlige olabukse med strikk..

Skrevet

Huff da. tegn pa at jeg begynner a bli tjukk eller ?

Veier 56 kg men gatt opp ca 3 kg alt...

HI

Skrevet

Nei, men tipper de som har svart er litt rundere enn deg i utgangspunktet. Da klarer man seg med vanlige klær lengre.

Skrevet

I mitt første svangerskap brukte jeg ikke gravideklær i det hele tatt. Er høy og slank fra før og la på meg 12 kilo. Men bukser med lavt liv løste den saken.

Er bare 3 mnd på vei nå, så vi får se hvordan det blir denne gangen, har ikke begynt å legge på meg enda.

Skrevet

joss gikk du ni maneder uten aa bruke mamma klaer i det hele tatt ?? hvordan klarte du det ? du ma jo hatt en mage pa slutten vel ?

Skrevet

veide 58 før jeg ble gravid, gikk ned 4 kg de første 4 månedene men er ganske stor over magen læll...så er nok ikke" så rundt i utgangspunktet nei"...

hilsen 12:23

Skrevet

er ikke alle som gidder bruke penger på mammaklær heller da...

Skrevet

ikke alle som gidder å bruke penger på mammaklær heller da...

Skrevet

Aldri. Brukte de vanlige klærene. Måtte selvsagt legge vekk de smaleste toppene og bukser med høyt liv.

Opp ca 10 kg

Skrevet

Jeg gidder ikke bruke noe særlig penger på mammaklær - mesteparten av det er jo så kjipt uansett! Moten er jo stor〈 nå, så det meste går. Bruker de vanlige buksene mine, men lukker ikke knapper/glidelås, og setter en strikk mellom knapphull og knapp i stedet. Og så bruker jeg sånne belly-bands sånn at ikke øverste del av buksen synes. På jobb bruker jeg vanlige draktskjørt som jeg da ikke lukker i livet, med skjorte og pen, litt lang genser over. Må ærlig innrømme at det ikke er særlig komfortabelt, men jeg liker godt at klærne er dyre og fine, og har ikke lyst til å bruke masse penger på "rask". Og jeg er ikke verken høy eller formfull i utgangspunktet- liten og tynn og gikk opp 18 kilo første svangerskap og hittil 14 i andre (33 uker). Gleder meg til å puste vanlig igjen :-)

Skrevet

Rundt uke 13-14, gikk med tvillinger da:)

Skrevet

Hi her...

Jeg var helt avhengig av mammaklaerene sist i svangerskapet, er liten og tynn men fikk en saa stor mage, og alle buksene ble alt for smaa ( bruker str 36) men merker at denne gangen har jeg blitt rundere ganske fort rundt livet, og far ikke igjen kneppene pa buksen, synes det er ubehagelig a ga med lavt liv osv, elsker mammabuksene som er komfortable og med strikk rundt magen , ogsa finnes det sa mye fint pa feks h&m bluser osv, som sitter fint pa med magen... Heller det enn a bruke penger pa "vanlige" klaer som ikke sitter like godt pa.. Gikk opp veldig mye sist, ogsa pga odem. Haaaper jeg ikke far odem dene gangen og har ikke spist saa mye pga kvalmen... Men er litt overrasket over at ikke sa mange bruker mamma klaer her inne :)

Skrevet

Jeg kjøper større klær når de vanlige blir for små eller for trange. Jeg vil IKKE gå runde med trange og vonde klær, og jeg vil se bra ut. Om det er mammaklær jeg kjøper, eller andre klær som passer meg og magen - det er det samme.

Jeg har noen klær som jeg hadde før jeg ble gravid. Kjøpte litt større BHer i starten, så litt større tights.. Nå er jeg uke 25 og har kjøpt meg en mammadongeribukse, som er utrolig lekker og behagelig!

Ellers har jeg vide gensere, str L (bruker normalt str S)

bellyband er bra om du har gensere du føler er litt korte, men lagpålag-moten er jeg litt ferdig med.. :)

Om kveldene, da går jeg i mannen sine treningsklær og håper at jeg ikke må ut av døren i rakettfart noengang.. :)

Gå som du vil, kjøpt det du vil.

Skrevet

bor i England og vet ikke helt hvor jeg faar kjopt bellybands, skal prove pa mothercare idag :) ja foler det er greit med en bellyband under skjorter osv..Er ellers sa utrolig mye fint her i England, har kjopt noen topper i storreles M ( vide osv) og kjoler som sitter litt lost... Ellers savner jeg mammabuksen min fra h&m med hoyt liv og den var sa utrolig komfortabel!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...