Gå til innhold

Han trakk seg unna :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen uker nå. Han har vært virket veldig interessert og sagt flere ganger at han liker meg veldig godt osv. Vi møttes begge dagene i helgen, men så hørte jeg ingenting fra han. Så etter tre døgn tok jeg kontakt, men begynte å føle at han gled unna.

I går sendte jeg melding til han og sa at jeg syntes det var vanskelig å vite hvor jeg hadde han. Svaret var at han likte meg veldig godt, men følte at aldersforskjellen ble for stor (11 år) men at jeg ikke skulle se bort ifra at vi møttes på byen etterhvert og at han hadde nr mitt... Så her sitter jeg da og forstår at dette var slutten på samme tid som jeg overhodet ikke håper at det var det siste jeg hørte fra han.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har helt noia, dette er den siste mannen jeg vil miste. Vi har akkurat samme interesser og vi ler nesten pga vi ikke er uenig om noenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting har jeg lært om menn, og det er at de som regel vet ganske godt hva de vil og mener, selv om vi damer har en tendens til å tro at vi vet best, og at vi nok skal klare å få dem til å innse sitt eget beste etter hvert. Sier han at aldersforskjellen er for stor, så mener han nok det, og da skal du heller være glad for at dere fant det ut så tidlig, og ikke etter et år eller to. Om du ikke er enig er jo irrelevant, han kan jo ikke være sammen med deg og føle at ting er helt feil selv om du synes alt er bra. Det kan selvfølgelig også være at han ikke har de rette følelsene for deg og at dette er en fin måte å si det på. I alle fall ville jeg ikke gravd noe mer borti det.

Vær GLAD for at dere ikke var kommet lengre!

Det ordner seg, snart er det helg, så kjøp deg en ny neglelakk og ta med en venninne på drinker, kanskje drømmeprinsen dukker opp ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...