Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Har fått fødeplass på ABC. Vil gjerne høre fra andre som har erfaringer derfra. Er det noe spesielt jeg bør huske på eller være oppmerksom på? Noe spesielt jeg bør be om eller ha med? Hvordan er det med storebror? Kan han komme dit og være sammen med oss etter fødselen? Blir vi flyttet over til barsel rett etterpå?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Gled deg, det er et flott sted å føde Ta med deg en varmeflaske, er mitt råd. Etterveer er ikke godt, og da jeg lå der hadde de bare to (!) varmeflasker, som begge var til utlån. Fikk Paracet mot etterveene, men innen de virket var det jo over. Varme lindrer, ikke la etterveer ødelegge ammingen! Dersom alt går bra blir dere flyttet over til pasienthotellet. Der kan storebror være sammen med dere.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 har født to barn der... og det er vel de beste fødselsopplevelsene jeg har hatt... om man kan si ordet best og fødsel i samme setning... Du får jo ligge på pasienthotellet etter fødsel, og der kan bror være sammen med dere.. I kjelleren er det ett lekerom også, så bare si fra til de i resepsjonen om bror begynner å kjede seg, slik at dere får nøkkel dit. Jeg for min del manglet ingenting.... LYKKE TIL =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå