Gå til innhold

Han trakk seg unna :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på noen dater med en helt fantastisk mann. Han sa hele tiden at han likte med veldig godt og han virket genuin. Men ble litt fraværende etter en stund. Så i går sa jeg til han at jeg syntes det va vanskelig å vite hvor jeg hadde han, da fikk jeg som svar at han likte meg veldig godt men følte at aldersforskjellen ble for stor.

 

Så nå sitter jeg her og egentlig ikke skjønner noenting. Fra å være så opptatt av meg og god når vi har vært sammen til å legge ballen død. Kjenner at dette går veldig inn på meg, men føler ikke at jeg har noen å snakke med om det. Den eneste som kan gjøre det godt igjen, er tross alt han.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...