bambi på isen Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 I slutten av april har vi 10 års bryllups dag, de siste åra har vi snakka om at vi må reise bort uten ungene den helga, (vi har bodd laaaaangt fra alt av familie i 4 år, og nå har jeg vært "alenemor" i 6 mndr fordi han pendler ut februar). Så vi syns egentlig vi "fortjener" ei helg for oss selv på hotell, svigers har sagt at de kan ha ungene så alt er egentlig i orden, vi har ikke bestilt noe tur enda fordi vi har funnet ut at økonomien ikke tillater så veldig mye. Så vi har bare snakka om å ligge på hotell ca 30 min fra her vi bor! Men så kom begge gutta hjem med lapp om fotballturnering akkurat den helga der! Syns ikke vi kan forlange at svigers skal dra ungene med seg på turneringm kjente jeg ble litt skuffa rett å slett fordi jeg savner å være bare kjærester ei helg! Husker ikke sist vi hadde ei helg for oss selv uten noen planer! Snakka om å utsette det ei helg, men da er det dugnad for både skiskytinga og fotballen, så der forsvant den helga der også, sukk!! Hadde dere "reist" avgårde og bedt svigers om å ta ungene med på turnering, eller hadde dere "ofra" fri helga deres?? Har jo lyst å være med ungene på turnering også, vanskelig dette her gitt!!
Gjest yrild Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Ville sjekket med svigers og forklart saken. Hvis de kan drasse de rundt på turnering hadde jeg garantert dratt :-) Man må ikke glemme parforholdet oppe i det hele! Dere har kun en gang 10 års bryllupsdag, men fotballturneringer de vil komme og gå.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg hadde fint bedt svigers om å ta det!
*smula* Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Hvis svigers vil dra på turnering med ungene, så kan dere fint reise på tur. Hvis de ikke har så lyst, så avtal en annen helg som dere kan reise på tur, og bestill hotell..... så blir det ikke så lett å forandre planene etterpå
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Da hadde jeg blitt med på fotballturneringen, og heller reist litt seinere. Spiller jo ingen rolle hvilken helg man reiser, bare det blir av Og så lenge dere ikke har bestilt noen tur, ser jeg ikke problemet med å bytte frihelgen
Mammaen til Isak Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Den oppgaven hadde svigersen fått, og de hadde gjort det med glede! ;o)
bambi på isen Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2011 Vet ikke om mine svigers'er kommer til å gjøre det med glede, svigermor er så stressa at hun takler vel ikke å være på turnering med krypa våre, hehe! Men vi får høre med de hva de sier, og ikke minst om de har noen andre helger de kan ha ungene istedenfor. Hvis de har planer de andre helgene så får de fint reise på turnering med de...... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå