Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Vi hadde ikke klart det, men vi bruker 3000 ++ i diesel hver mnd.... Men om dere ikke har så høye utgiftene til det, så går det nok fint. Let overalt i skaper og frys etter mat, og skriv lister deretter
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Kommer an på hvor langt du skal kjøre.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Har du 10 barn, ingen mat i skapet og skal kjøre fra Lindesnes til Nordkapp så går det jo ikke, men har du et barn eller to, kanske litt basisvarer i skap og fryser og bare skal småkjøre litt i nærområdet så er det ikke noe problem i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Det er 100kr dagen og det bør gå, hvis du ikke skal kjøre mye. For meg hadde det vært knapt, men da hadde jeg kuttet ut mye "unødig" kjøring som eks trenningen til barna. Har du basisvarer i huset og litt i fryseren så går dette veldig bra. Hvis dere blir syke så spør du om å få regning hos legen...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Planlegg godt, kjøp first price varer ( det meste er faktisk helt ok!), grav deg gjennom skap og fryser så går det nok bra. Har omtrent samme summen å leve for, men har ingen bil da. Lykke til, det går så fint atte:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Takker for svar. ;o) Blir små kjøring i nær området. Og tenke bevisst på mat kjøp. Noe er det i frysen. HI
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Hvis det er snakk om "småkjøring" i nærområdet kan det vel være et alternativ å gå, selv om det skulle dreie seg om 2-3 km? Svaret på spørsmålet er ubetinget ja. Hundrevis av millioner mennesker i mange andre land enn i Norge har mindre enn det å leve av til daglig.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Klart hun greier seg fint på dette, men å trekke fram at mange klarer seg på mindre i andre land er jo bare idiotisk. Eller ramler prisnivået her i landet plutselig ned om man har dårlig råd i en periode mener du?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Klart hun greier seg fint på dette, men å trekke fram at mange klarer seg på mindre i andre land er jo bare idiotisk. Eller ramler prisnivået her i landet plutselig ned om man har dårlig råd i en periode mener du?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Det er du som er idiotisk her. Selv om man korrigerer for prisnivået (noe jeg selvsagt gjorde implisitt), så står min påstand like støtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå