Gå til innhold

Hva synes du om VGnett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså vg.no. Jeg synes at de siste årene har det blitt uinteressant. De sakene de skriver om blåses opp og det er innlegg etter innlegg med de samme sakene, sånn det er nå med mobbing. Greit at det er et viktig tema, men synes det blir så mye! Det er så mange innlegg om det samme! Før brukte jeg å lese vgnett hver dag, nå holder det liksom å sjekke innom en gang i uka, det kommer jo aldri noe nytt.

De skriver om mye forskjellig, men synes egentlig ikke noe av det er så interessant. Da er det bedre å lese papiravisa, der står det jo andre ting som er mer nyttig å lese.

Nei, det var nok ikke som før i "gamle dager" da det var interessant å lese på vgnett. Det har nok mer å gjøre med journalistene, enn med nyhetsbildet, for nyheter i papiravisa eller på tv er jo fortsatt interessante. Kanskje det er de forferdelige knallrøde linkene, ofte med STORE BOKSTAVER midt i en reportasje som plager meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det mer interessant å lese om kvinner som drepes av sine menn, enn mobbeofre som sakte er drept av sine mobbere?

Mobbeofre er på en måte de eneste ofrene som er kjedelige. Ikke bare har de følt seg utrygge i mange år, de er også kjedelige..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...