Gå til innhold

Asj, trodde vi var ferdig med svineinfluensaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå hørte jeg på radioen at vi hadde hatt et dødsfall av den. Kansje jeg bare skal krype til korset og ta den vaksinen, så slipper jeg å bekymre meg mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli veldig syk av vaksinen også da.

Skrevet

Ferdig?

Når en sykdom kommer så forsvinner deg aldri. Kan ligge i dvale i mange år, og man kan vaksinere hele jordens befolkning og håpe at sykdommen dør ut. Er jo det vi har håpet på med tuberkelose....

Ville tatt vaksinen - iallefall om du skal en ferietur i utlandet de neste 5 årene.

Skrevet

Det er jo ikke svineinfluensaen du bør være mest redd for, men vanlig influensa. hittil i år har to unge mennesker dødd som direkte følge av vanlig influensa. En kvinne i 50-årene med underliggende sykdom er død av svineinfluensa.

I antall dør det flere unge av vanlig influensa hvert år enn av svineinfluensa.

Skrevet

Fra nyhetene: "kvinnen hadde en alvorlig underliggende sykdom"

Mao: hun ville antageligvis ikke tålt en vanlig influensa heller.

Skrevet

Og hun var over 60 år. Eldre dame med underliggende sykdom; hun kunne ha strøket med av hva som helst..

Skrevet

denne influensaen de kaller svineinfluensa kommer tilbake hvert år. samme som vanlig influensa. Men det er allikevel en annen type svineinfluensa, slik at de som vaksinerte seg i fjor, må ha vaksine i år også. Og neste år, og året etter der igjen... Vi tok i fjor, men kommer ikke til å gjenta den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...