Gå til innhold

Uke 22 - vokse/menssmerter


Giinaღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si at jeg har voksesmerter, men det drar til i magen støtt og stadig - disse ligamentene (?) som strekker seg. Det kan være veldig smertefult, og da blir jeg stående tvekroket et par sekunder før jeg klarer å rette meg opp igjen. Inn og ut av bil er en versting der ...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men det føles mer som mensmurringer. Skal til jordmor i morgen, så får nevne det da kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 23 og kjenner meg veeeeldig igjen. Masse mensmurringer. Har hatt det hyppig nå i to uker men tror det er helt normalt.

Er sikkert det at ungen presser mot bekkenet, og ikke minst SPARKER i blæra og rundt omkring konstant. Ikke alltid jeg kan kjenne det. Men kan kjenne at den sparker ved at jeg spontant må på do, eller om jeg har vært på do så er det hvertfall en merkelig følelse i blære. Hehee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også startet på uke 23 nå og kjenner meg veldi igjen!! Jeg hadde så mye kynnere på fredag at jeg tenkte hvordan skal jeg holde ut dette helt til juni..! Men greit å lese at flere har d på samme måte : ) Blir alltid litt bekymret for om d er unormalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...