Gå til innhold

Ville koseprate litt med mannen igår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og så sier han noe sånt som at hvorfor skal vi prate,vi er for forskjellige! Og jeg ber han forklare, og han forklarer med at jeg er ikke opptatt av det han liker å snakke om,og jeg er bare opptatt av "gardiner". Så han ser altså på meg som et nek? Flink å såre folk ihvertfall:( Men han sa det nok ikke for å såre,han mente det faktisk! Vet ikke om det er noe bedre akkurat. Skuffende å være i lag med en som tenker sånn om meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan hadde dere tolket og reagert på en slik uttalelse?

Skrevet

Jeg ville gått i meg selv og tenkt om det kunne være noe i det. Kan jo hende han opplever det som at du er mest opptatt av deg og ditt, og at han ikke får sagt det han ønsker å si.

Skrevet

HI her. Han har en filosofi om at alt som har med utseende å gjøre, vil han bare overse. Det vil si at han vil ikke kommentere om den kjolen så fin ut på meg eller ha pynteting stående framme eller noe i den dur. (untatt med barna da,de er så fine og søte at). Og når han prater har han en tendens til å holde enveiskommunikasjon. Han snakker ikke særlig inkluderende. Og samtidig klager han på at han vet ingenting om meg. Men han spør meg heller aldri om noe.

Skrevet

Har han alltid vært sånn? Hvis ikke, bør dere kanskje søke hjelp til å finne tilbake til hverandre. Det er jo pyton å leve sånn..

Skrevet

Han har vel alltid vært sånn ja. Men føler ikke at vi trenger å oppsøke hjelp akkurat. Jeg føler egentlig at vi har mye til felles og vi kan prate ilag om ting også, men inn i mellom kommer han med sånne uttalelser. Han føler seg visst så veldig spesiell og anderledes enn alle andre:/

Alle andre er overfladiske idioter eller noe sånt,i hans øyne,kan det virke som.

Skrevet

Synes det var veldig lite omsorgsfullt overfor deg hvis du ikke ALLTID skravler høl i hodet på ham. Det er viktig å være interessert i den andres hverdagsbabbel synes nå jeg :-) Min mann og jeg er også veldig forskjellige og jeg må innrømme at jeg noen ganger kjeder meg litt når han legger ut om sitt, men jeg lytter og forsøker å sette meg inn i det han snakker om...

Skrevet

Har han tjenestegjort i krigsherjede områder?

Merker det på min omgangskrets at når de har vært ute så er det ikke så nøye alt som er utenpå, det er det inni som teller..

Skrevet

Hva er lite omsorgsfullt av meg? Jeg lytter masse på ham.

Skrevet

hehe,nei,eneste han kriger mot er vel alle de overfladiske idiotene:)

Skrevet

Overfor deg! Dvs lite omsorgsfullt av ham! (...så lege du ikke maser og skravler i ett da...)

Kanskje litt kronglete skrevet :-)

Skrevet

Du sier at dere har mye til felles, men mannen din vet ikke hva dere kan prate SAMMEN om? Hadde mannen min sagt noe sånt til meg hadde jeg blitt skikkelig forbannet. Jeg har faktisk endel mellom øra og kan fint diskutere det meste (ikke gardiner, det har jeg ikke peiling på). Dersom mannen min hadde syntes jeg var uinteressant hadde jeg også hatt problemer med å skjønne hvorfor han var sammen med meg.

Hva er det mannen din liker å snakke om da? Er han en type som holder foredrag/monologer og egentlig ikke er interessert i å diskutere? Da er det i såfall hos ham problemer ligger!

Skrevet

Det var det jeg også lurte på,hvorfor er han ilag med meg da. Da svarte han at folk som er forskjellige er i lag...

Han er vel ganske filosofisk av seg, men det er jeg også! Ellers er han ganske opptatt av å lære seg nye ting hele tiden. Og er gjerne litt mer intr. i tekniske ting enn meg. Men jeg ville koseprate om ka som helst,og så får jeg det svaret. Jeg vil tro at han er veldig intr. i å diskutere ting med folk, men han snakker i veldig lange monologer ja..

Skrevet

Høres ut som om han synes han er ganske smart;) Han må nok jekkes ned litt! Hva er det du har peiling på da? Ta opp noe med han som du synes er interessant. Se på nyhetene sammen, f. eks. Så kan dere diskutere etterpå.

Skrevet

Skulle ikke tro at en trengte et tema på den måten for å prate litt ilag. Ville jo bare prate om løst og fast for kosen sin del:/ Kan ikke si annet enn at mannen min er litt rar en gang i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...