Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Fikk lønn i dag og normalt får jeg nn ca 17 000 etter skatt, men i dag har det kommet inn 28 000. Hva er dette tro? Litt for godt til å være sant...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Sett 11.000,- til sides og snakk med lønningskontoret. Ditt ansvar å følge med på at lønn er riktig og du er ansvarlig for å betale det tilbake.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Da er det sjekket. Er etterbetaling for studenter jeg har ol. *jippi* hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå