Gå til innhold

Morsdag på søndag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere til deres mor? Setter dere blomser på gravene til deres avdøde bestemødre? Får dere noe selv fra deres barn ( ordnet av mann om barna er for små)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minstemann har vært med meg å kjøpt bestemor kopper til min mor og sin farmor og noen andre kopper til min samboers mor og mormor. Han har bestemt alt og er så stolt!

Mine bestemødre ordner mamma til, de får gjerne noe felles fra alle barn, barnebarn og oldebarn.

Vi kommer til å gå opp på grava til farmora til samboeren min å tenne lys.

Får jeg av mine barn?! Vet ikke =P Fikk aldri noe når jeg bodde sammen med faren deres. Men nå de siste 2årene har jeg fått noe småtteri som samboeren min og de har ordnet sammen.

Skrevet

.. svarte visst bare på det ene spørsmålet.. regner med at det blir kake på søndag og gave® hvis det passer slik at de får ordnet ting. Barna er veldig glade i å gi gaver, det er koselig!

Det er ikke viktig for meg å få gave, men litt ekstra oppmerksomhet er fint.

Skrevet

Kake eller blomster og kort til min egen mor. Ellers har jeg nå vært ute å kjøpt blomster til meg selv da mannen min aldri kommer på sånt. Er lov å glede seg selv litt også og syns jeg fortjener blomster nå :)

Skrevet

jeg kjøper blomster til mamma hver år + at hun får kort.

jeg har fått kake og blomster som barna har kjøpt, de har nok fått litt hjelp av pappa`n ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...