Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 klær i gave til en jente som blir 1 år... venninna mi mente jeg burde kjøpe en leke, men jeg har selv en 1 åring og jeg blir kjempeglad om hun får klær, leker har hun evig nok av....og ikke skjønner hun noe av det heller når hun bare er 1 år... jeg som er helt skrullete eller?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg syntes klær er best til en ettåring. Leker får man fort nok mye av
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Hadde blitt veldig glad for klær, har haugevis av leker til tulla på 1 år, og det eneste hun leker med er gryter etc som hun finner i kjøkkenskapene....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 takk for svar:) ja, jeg synes også at klær e best når de er så små...tipper at hun også har fått masse leker til jul:)men der er nå byttelapp på om de vil bytte i en leke:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Klær er strålende til en 1.åring. Jeg hadde blitt glad for det til min, fordi vi har tonnevis av leker. Og som en annen her sier, det er gryter og andre ting i skap som er spennende å leke med. Men et lite tips: Datteren min elsker kort, spesielt kort som spiller bursdagssangen. Så kanskje kjøp med et morsomt kort. Da blir både liten og store glade;)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Takk for tipset om kortet, det hadde jeg ikke tenkt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå