Gå til innhold

Gravid i hjertet og Cat 68 se hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger dere på tråden ang tvillingene i India.

Jeg lurer på om dere vet om en måte å komme i kontakt med AKV på?

Sitter å lurer på hvordan en kan hjelpe.

Har dere forslag så kom med dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan man kan komme i kontakt med dem, og ikke vet jeg hvordan jeg skal kunna hjelpe heller. Hvis noen annen vet kan dem jo bare rope ut. En mulighet kunne jo vært å støtte dem økonomisk så lenge dem må være der. Og det kan jo bli lenge. Noen nevnte jo at barna ikke kunne søke Indisk statsborgerskap før dem bott i landet i 11 år. Man kan jo bare spekulere i hvordan det vil bli for dem ifht rettigheter, skole, sykehusvistelser osv uten statsborgerskap.

Skrevet

Huff, synes dette er en utrolig tragisk sak! Skulle så gjerne gjort noe for å hjelpe dem jeg også.

Ja, hun har brutt norsk lov, men jeg er så i mot at vi nå skal statuere et eksempel med henne. Og skulle ønske vi kunne få en lovendring her i løpet av kort tid.

Ja til surrogati under ordnede former!!!!

Skrevet

Blir vel dårlig med skolegang før de er 10-11 år.

Jeg syns det er ekstra tragisk når en av guttene har hjertefeil.

Skal forhøre meg litt om systemet der nede har ei i familien fra India, hun er der nå.

Vet du hvor i India de befinner seg?

Skal ihvertfall høre om gutten med hjertefeil kan få medisinsk behandling på et bra sykehus uten statsborgerskap.

Faren til hun i fam dro til India får en operasjon han bare fikk utsatt og utsatt her. Utstyret på sykehuset var bedre også, men litt som i USA en må ha forsikring,

Skrevet

Nei, hun har ikke brutt norsk lov.

Det er svært uklare lover om surrogati i Norge.

Men nå er jo saken sånn at at surrogati er lovlig i India og det var i India hun fikk barna. Så da er det jo irrelevant hvilke lover som finnes i Norge?

Skrevet

Det blir inntressant å høre hva du finner ut. :o)

Skrevet

Skal høre med henne så fort hun kommer hjem om ca 3 uker.

Skrevet

De bor i Goa.

På facebook-støttesiden står det er kontonr man kan overføre penger til forresten.

(forresten meg som skrev innlegget om at ingen norske lover er brutt over her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...