Gå til innhold

Gravid i hjertet og Cat 68 se hit.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan man kan komme i kontakt med dem, og ikke vet jeg hvordan jeg skal kunna hjelpe heller. Hvis noen annen vet kan dem jo bare rope ut. En mulighet kunne jo vært å støtte dem økonomisk så lenge dem må være der. Og det kan jo bli lenge. Noen nevnte jo at barna ikke kunne søke Indisk statsborgerskap før dem bott i landet i 11 år. Man kan jo bare spekulere i hvordan det vil bli for dem ifht rettigheter, skole, sykehusvistelser osv uten statsborgerskap.

Huff, synes dette er en utrolig tragisk sak! Skulle så gjerne gjort noe for å hjelpe dem jeg også.

Ja, hun har brutt norsk lov, men jeg er så i mot at vi nå skal statuere et eksempel med henne. Og skulle ønske vi kunne få en lovendring her i løpet av kort tid.

Ja til surrogati under ordnede former!!!!

Blir vel dårlig med skolegang før de er 10-11 år.

Jeg syns det er ekstra tragisk når en av guttene har hjertefeil.

Skal forhøre meg litt om systemet der nede har ei i familien fra India, hun er der nå.

Vet du hvor i India de befinner seg?

Skal ihvertfall høre om gutten med hjertefeil kan få medisinsk behandling på et bra sykehus uten statsborgerskap.

Faren til hun i fam dro til India får en operasjon han bare fikk utsatt og utsatt her. Utstyret på sykehuset var bedre også, men litt som i USA en må ha forsikring,

Annonse

Nei, hun har ikke brutt norsk lov.

Det er svært uklare lover om surrogati i Norge.

Men nå er jo saken sånn at at surrogati er lovlig i India og det var i India hun fikk barna. Så da er det jo irrelevant hvilke lover som finnes i Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...