Gå til innhold

Er det angstanfall jeg har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy altså. Er så ekkelt. Jeg elsker å se på slike programmer som livet på vent som går på TV 3 nå. Kjenner at kroppen reagerer på en merkelig måte. Hjertebank, stresset i kroppen, begynner å småskjelve etc. I pausen så merket jeg at jeg roet meg ned, men så fort det starter igjen på tv så kjenner jeg uro i kroppen.

Kalles dette angst? Merket dette tidligere også jeg ved likedan programmer som sykehuset etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror nok det i så fall er ganske så mildt hvis du bare får det av å se på visse TV-program.

Men tenk deg at du har dette stresset og hjertebanken 24 timer i døgnet hver dag, da snakker vi angst....

Skrevet

Har det ikke 24 timer, men føler jeg har det ganske ofte altså. Kommer når man minst aner det, når man er inne i situasjoner man ikke helt takler, etc. Men fy det må være forferdelig å ha det slik 24 timer. Har en far som har angst, er dette arvelig? Litt annen angst enn meg da.

Skrevet

Det kan være angstanfall, jeg har og noen slike som trigges av forskjellige ting. Det er stor forskjell på angstanfall og å ha angst. Og ingen av delene er noe å le av!

Skrevet

Høres ganske beskjedent ut. Jeg tenker at det er en ganske naturlig "arousal" i kroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...